Kdy a kde vám předáme odměny?

Obrázek uživatele sos
Téma: 

Jestli dobře počítáme, celkem 27 účastníků si vysloužilo svým nasazením v DMD placku, či dokonce placku i tajemný šílený dar. To už si zaslouží trochu rachotu, takže vám navrhujeme následující:

- Sraz účastníků DMD v sobotu 12. 6. v Praze. Konal by se v odpoledních hodinách na nějakém příjemném přírodním prostranství a šlo by o akci piknikového typu. Jsou na ni zváni všichni autoři, komentátoři a čtenáři DMD bez ohledu na to, kolik drabble napsali. Účastníkům se čtrnácti a více drabbly by byly při této příležitosti předány odměny.

- Těm, kteří by se pražského srazu nemohli zúčastnit, ale plánují přijet na Festival fantazie v Chotěboři na začátku července, můžeme odměny předat tam, ať už individuálně či hromadně.

- Účastníkům, kteří nemohou využít ani jedné možnosti, bychom pak odměny zaslali poštou.

Napište nám prosím do komentářů, která forma předání vám nejvíce vyhovuje a zda byste se předběžně chtěli a mohli zúčastnit pražského srazu. Podle toho naplánujeme další postup :)

Edit 8. 5.: Neostýchejte se nám v komentářích navrhovat místa v Praze vhodná ke konání akce piknikového typu, kam by mohli i pejsci.

Rok: 
2010
Komentáře (archiv): 

Út, 2010-05-18 22:06 — Profesor
Ahoj. Docela se už blíží

Ahoj. Docela se už blíží konec května. Co už dohadování ukončit a napsat místo a čas?
Ne, že bych chtěla nějak naléhat, jenom bych už ráda věděla, na co se můžu těšit.

So, 2010-05-08 22:33 — Kleio
Nedávno jsme s Dangie

Nedávno jsme s Dangie "objevily" docela pěkný klidný kus v Kinského zahradě. Vypadalo to tam hezky, jenom nevím, jak to tam bylo s pejsky.

So, 2010-05-08 12:54 — Danae
Neostýchejte se nám v

Neostýchejte se nám v komentářích navrhovat další místa v Praze vhodná ke konání akce piknikového typu, kam by mohli i pejsci :)

Ne, 2010-05-09 21:20 — neviathiel
Navrhl někdo Stromovku? Tam

Navrhl někdo Stromovku? Tam se vždycky dá najít klidné místo, akorát bacha na tu pěknou louku, co se svažuje dolů k bráně na Matějskou, protože tam jezdí cyklisti:)
Sejít se pak dá na tramvaji na Výstavišti, stejně budete muset hledat nějaké vhodné rovné místo. Já tam docela často jezdím, a ty přespolní co netrefí na Výstaviště, vždycky někdo vyzvedne v metru Nádraží Holešovice... popř. pokud se někdo neodváží jet metrem, tak se určitě někdo ochotný ho vyzvednout na nádraží.
A kdyby lilo, tak v okolí je docela dost čajoven. Doporučuji tu U Kostela, když jdete dolů po Strossmayeráku po pravé straně, nemůžete ji minout, jde se do ní po schodech, a pokud jde na sraz Sothis Blue, tak ta tam trefí i poslepu:)

Ne, 2010-05-09 16:16 — ioannina
Hlavně až skončí fáze návrhů

Hlavně až skončí fáze návrhů a vybere se, prosím, abyste nějak výrazně dali najevo čas a místo. Případně i nějakou cestičku na nějaký kontakt, protože ne všichni budou schopní dojet s přesností plus mínus čtvrt hodiny a ne všichni musí cílové místo znát.

Ne, 2010-05-09 18:28 — Danae
Určitě dáme, hodíme sem

Určitě dáme, hodíme sem nejpozději koncem května nějaký článek s podrobnějšími informacemi.

So, 2010-05-08 13:02 — Danae
Mně třeba naprosto nadchnul

Mně třeba naprosto nadchnul (beze srandy!) areál Psychiatrické léčebny v Bohnicích, který slouží také jako normální park pro veřejnost. Teď na jaře je to krásné místo a pro konání šílené akce jako stvořené. Nevýhodou je, že je to taky drobet z ruky. A taky bych musela zjistit, jak je to tam s pejsky. Asi nakonec zvolíme konvenčnější prostor, ale jen abyste věděli, co se mi také honí hlavou ;)

Út, 2010-05-11 17:51 — Dangerous
Tam se normálně může? *_*

Tam se normálně může? *_*

So, 2010-05-08 17:34 — Kleio
Já se jen bojím, že by si nás

Já se jen bojím, že by si nás tam pak rovnou nechali. A navíc, ty končiny mám spojené s prací, před víkend se mi tam rozhodně nebude chtít táhnout. Ale jinak jo, je to tam krásný (dokonce tak, že zapomínám na věci nehezké, které mám s tímto místem spojené).

So, 2010-05-08 13:08 — Aries
Jé, to bych se na vás možná

Jé, to bych se na vás možná na chvíli přišla mrknout :-)

So, 2010-05-08 00:48 — Tess
A co třeba Central park na

A co třeba Central park na Lužinách?
Proti Žižkovu to má nevýhodu, že je to u kraje Prahy, ale zase tam taky smí pejskové a vůbec je tam hezky... a voda :)

So, 2010-05-08 20:59 — ioannina
Dokud uvedete místo tak,

Dokud uvedete místo tak, abych ho dokázala najít na mapě Prahy, nebude problém. Tři hodiny plus třičtvrtě po městě, nebo tři hodiny plus hodina a čtvrt po městě, to už takový rozdíl není.

So, 2010-05-08 20:15 — Profesor
Jak daleko je to od Modřan a

Jak daleko je to od Modřan a od Hlavního nádraží?

So, 2010-05-08 20:52 — Peggy
Dost daleko. Z hlaváku tam

Dost daleko. Z hlaváku tam teda jede metro, jen si nejsem stoprocentně jistá, jestli je to bez přestupu... Byla by to, myslím, kapku komplikace zejména pro mimopražské s pejskama, pokud zrovna nemilují jízdu metrem. Naše vlkodlaková ji teda fakt nemusí... Zase ale je to asi jednodušeji dosažitelné než ty Bohnice.

So, 2010-05-08 22:31 — Kleio
Z Hlaváku metrem na Florenc,

Z Hlaváku metrem na Florenc, z Florence až na Lužiny. Ale je to s přestupem.

So, 2010-05-08 17:32 — Kleio
To bych brala, páč na záchod

To bych brala, páč na záchod bych si mohla odskakovat domů. :D

So, 2010-05-08 02:10 — Peggy
Já se přizpůsobím většině,

Já se přizpůsobím většině, ale jak sama říkáš, je to na okraji Prahy a pro mimopražské to asi bude komplikovanější :-(

So, 2010-05-08 22:54 — Tess
Okraj Prahy, ale přímo na

Okraj Prahy, ale přímo na metru. A z Hlavního nádraží se dá jít krátký kousek na Masarykovo nádraží (metro Náměstí Republiky), takže se dá obejít bez přestupu. Kromě toho je to na stejném metru jako Smíchovské nádraží (vlaky ze směru Plzeň) a Florenc (autobusák). Od Smícháče 10 minut metrem, z Florence 22 :)

So, 2010-05-08 23:41 — Peggy
Nicméně už je tam ta

Nicméně už je tam ta závislost na pražské MHD, zejména na tom metru, který v noci nejezdí (kdyby se to hodně protáhlo), což u parku u Žižky není. A od Žižky je krááásnej výhled na Prahu :-)))

Ne, 2010-05-09 00:05 — Aveva
Ty Peggy a kolik takhle po

Ty Peggy a kolik takhle po půlnoci (kdy jede poslední metro) jezdí vlaků a autobusů do mimopražských destinací?
To já ne že bych chtěla bejt protivná, ale když na to přijde, tak stejně jsou mimopražští návštěvníci limitováni tím, že se musej přizpůsobit těmhle spojům.
A na MHD budem závislý vždycky, pokud se teda nerozhodnem uspořádat párty v parku před Hlavním nádražím, což by se stejně nehodilo všem.
Nehledě na to, že přítomní pražáci jsou taky ze všech možnejch konců Prahy a taky se budou muset nějakým způsobem dostávat domů.

Ovšem já osobně se žádnému prostoru nebráním, jen bych ještě podotkla, že by bylo záhodno navrhovat takové prostory, kde se poblíž nachází místo, kam bychom se mohli uchýlit v případě velké nepřízně počasí.

Ne, 2010-05-09 00:25 — Peggy
Tak já přesně nevím jak jiné

Tak já přesně nevím jak jiné směry, ale třeba na Plzeň jede poslední vlak v půl dvanáctý. Autobusy končí dřív. A první vlak jede ve 4 ráno.
Jak říkám, nechci to vnucovat, jen si myslím, že dosažitelnost obou nádraží od Žižky i bez MHD je výhodou (nakonec nejde jen o dopravu nočními spoji, ale může být nějaký výpadek atd.).
Osobně se zařídím celkem bez problémů jak v případě Žižky, tak v případě těch Lužin, jak jsem dříve uvedla, přizpůsobím se většině.
S tou nepřízní počasí máš pravdu, na to by se mělo pamatovat. Nevím jak Lužiny, kolem Žižky (tedy kolem kopce) nějaké hospůdky a cukrárny jsou.

Út, 2010-05-11 17:55 — Dangerous
A do kdy to chceš táhnout,

A do kdy to chceš táhnout, prosím tě? A i ti, co v Praze přebývají, se musí dostat domů. Nechápu, co na tom Žižkovu tak miluješ...

Út, 2010-05-11 19:53 — Peggy
Kdyby sis přečetla všechny

Kdyby sis přečetla všechny moje příspěvky, zjistila bys, že jsem několikrát napsala, že mně osobně je to jedno a přizpůsobím se většině. A že Vítkov nikomu nevnucuju (Žižkov je čtvť, ten kopec s parkem je Vítkov). Důvody, proč považuju park kolem Žižky za místo, které by mohlo nejvíc vyhovovat většině účastníků a hlavně těm mimopražským, jsem uvedla. Opravdu stačí jen si pořádně přečíst, co jsem napsala. Takže nevím, proč tady na mě útočíš.
A dál ten piknik nesvolávám já, tak nevím, proč se mě ptáš, do kdy JÁ chci něco táhnout.

St, 2010-05-12 11:28 — Dangerous
Vím, že Žižkov je čtvrť! A

Vím, že Žižkov je čtvrť! A právě proto se divím.
A neútočím, jen mi tvoje důvody přišly zcestné. A navíc jsi je opakovala v x komentářích za sebou, až mi to nedalo.

St, 2010-05-12 22:12 — Peggy
A ten park znáš? Typickej

A ten park znáš? Typickej "Žižkaperk" (kterej opravdu nemusím) je pod kopcem, z parku se na něj nemusí lidi vůbec dívat. Krásnej výhled je naopak na jiný části Prahy.
Jinak mně to je opravdu jedno, já se zařídím. Ať je to spánbembohem na těch Lužinách, vypadá to tam taky moc hezky, jen holt je to kus od centra a tedy i od míst, kam asi dorazí většina mimopražských.
Hlavně ať se piknik vydaří, ať nás co nejvíc dorazí, ať je hezký počasí... na tom přece záleží :-)
Opravdu jsem nechtěla agitovat.

Pá, 2010-05-14 20:32 — Dangerous
Šlo o to, že jsi tu tvrdila

Šlo o to, že jsi tu tvrdila (a opakovaně), že se to může protáhnout do pozdních večerních/brzkých ranních hodin, takže představa, že je to tam... ta se mi moc nezamouvala. :)
A navíc, jezdit MHD se bude muset vždycky, takže myslím, že je to jedno.

Pá, 2010-05-14 23:43 — Peggy
No tak čistě teoreticky možné

No tak čistě teoreticky možné by to mohlo být (to protažení do pozních nočních hodin), prakticky si myslím, že asi ne, tedy ne tak dlouho, aby už nejezdilo metro. Zase na druhou stranu kdyby náhodou byla zábava opravdu tak skvělá, že by se nikomu nechtělo domů, bylo by škoda to nějak na povel rozpouštět...
To se uvidí, stejně se to předem nedá odhadnout.
Já prostě jen navrhla místo, které se mi zdá dobře dosažitelné pro všechny, zejména pro mimopražské, ten park znám, je hezký, lidi tam pikniky dělají, ale opravdu to nechci vnucovat. Jestli se většina přikloní k návrhu Tess udělat to v Central Parku na Lužinách, nic proti. Já s tím fakt problém nemám. Ať jsou to klidně Lužiny. Hlavně ať se nám to vydaří.
Pokud to ode mne před tím vyznívalo jako nějaká velká agitace, opravdu to tak nebylo myšleno.

So, 2010-05-15 10:18 — Esclarte
No tak dostat se domů z Lužin

No tak dostat se domů z Lužin může být pro někoho ještě problematičtější. Je to poněkud okrajová část Prahy a taky místo, kam ne-místní obvykle nemají důvod chodit, pokud tam nepracují nebo tak něco, takže to tam taky každej nezná.

Ne, 2010-05-16 18:02 — Peggy
To jsem si právě taky

To jsem si právě taky myslela, proto jsem navrhovala co jsem navrhovala.
Ale opravdu nechci nic prosazovat za každou cenu.

So, 2010-05-08 23:46 — Tess
A teď mi řekni jak se budu

A teď mi řekni jak se budu (kdyby se to protáhlo) v noci vod Žižky dostávat domů. Nebo kamkoliv, vlastně. Zvlášť v některejch těch částech okolo je to o ústa, v noci.
Ale implicitně se Žizkovi nebráním, samozřejmě.

Ne, 2010-05-09 00:03 — Peggy
Od Žižky jezdí přes Ohradu

Od Žižky jezdí přes Ohradu noční spoje, myslím, že se tam dokonce minimálně dva křižujou. Tedy není tam ta závislost na metru. Počítám, že v pozdějších hodinách by se odcházelo ve větších skupinkách, nikoliv po jednotlivcích.
Chápu, že od Žižky do jakékoliv okrajové části Prahy je to pro bydlící v oné okrajové části obtížnější než kdyby se akce konala v jejich sousedství, ale zase i v době nočních spojů si "domorodci" v Praze lépe poradí než "venkovani". A hlavák i Florenc jsou od Žižky dosažitelný i pěšky, v tom vidím podstatnou výhodu.
Nechci toho Žižku vnucovat, to ne, jen si myslím, že to je praktické místo a taky ho najde úplně každej :-)

Ne, 2010-05-09 01:04 — Tess
Tohle je pro mě silně

Tohle je pro mě silně teoretický, protože protažení do nočních hodin pro mě nepřipadá v úvahu... ale... jsem z Černýho Mostu (45 minut metrem na Lužiny) takže bych to neměla přímo a rohem... ale nesja Pražák asi si neuvědomuješ, že "jet nočním spojem" znamená pro mnohé z nás i dvakrát přesedat na nepříliš přátelských místech, v jednom, a por mě konkrétně návrat domů z Lehovce kolem feťáků a nočního klubu (proto se pořádají tažení až do rána a případně přespavačky, protože pro nás z okraje je to lepší než riskoat - v jednom - noční tramvaj nebo si brát taxíka).
Jak říkám, Lužiny nevnucuju, čím víc nápad takhle, tím taky líp.
Ohledně nepřízně počasí - třeba si uvědomit že případné útočiště musí být dog friendly. To zase třeba se Žižkou nesouvidí vůbec.
(Hele a co třeba Štvanice? Letná? Nebo tam... ty zahrady u tanku? :D)

Ne, 2010-05-09 01:21 — Peggy
Dělalo to na mě dojem, že na

Dělalo to na mě dojem, že na Lužinách bydlíš (nebo v blízkém okolí). Omluvník.
Nejsa Pražák některé moje představy se asi opravdu poněkud vzdalují realitě.
Ať to bude kde to bude, vždycky někdo někam bude muset cestovat. Ideální by bylo místo, které většině účastníků omezí cestování na minimum, nebo alespoň maximálně zjednoduší. Taky aby "venkovani" to místo pokud možno snadno našli ("Kde je vlastně ten zatracepenej tank?????") :-) A aby se nemuselo moc přestupovat, což s předchozím vlastně souvisí.
Důvody pro Žižku jsem uvedla, ale ty Lužiny mně osobně (zdůrazňuju "mně osobně") vůbec nevadí, zařídila bych se a jen trochu přeorganizovala pár věcí.

Ne, 2010-05-09 12:02 — Tess
Na Lužinách to znám. Je

Na Lužinách to znám.
Je pravda, že tam není místo, kam by se někam dovntř přesunulo cca 20 lidí a dva psi, ale to ono asi nikde. Když lilo, tak jsme se přesouvali pod těleso metra, to šlo. Na Žižkově je možnost přesunout se do zastřešené ale otevřené části památníku, jen nevím, jestli to tam teď není zavřený. On je fakt, že mě osobně se moc nelíbí pěší přístup na Žižkov zespodu, přes a kolem těch proudů aut a ani si nevybavuju, kam se tam chodí piknikovat, ale ráda se nechám poučit.
Štvanice... až bude pěší lávka, tak to bude fajn, teď je šílený se tam dostat.
Riegrovy sady, taky kousek od Hlaváku... no, relativní.
"U tanku" jsem myslela spodní část zahrady Kinských (prakticky Petřín). Pak je tam ten ostrov... jak on se jmenuje, jak se na něj chodí z mostu Legií (to je ten od Národního divadla). Nebo park Kampa. Případně Alšovo nábřeží (u náměstí Jana Palacha, to je u Staroměstský). Hm, nebo Vyšehrad? Nešel by ten? To by bylo stylový...
Tohle všechno je v centru, s dobrou dostupností ( v Praze "dobrá dostupnost" znamená na metru nebo v dochozí vzdálenosti od metra - dochozí vzdálenost se liší v závislosti na jedinci.
Pro neznalé nepražáky: ano, u Hlavního nádraží je velký park. Ale tam ne. Nepřezdívá se mu "Sherwood" bezdůvodně, a i když vás tam ve dne neoberou, přece jen se tam vyskytují osoby nepříliš příjemného charakteru.

Ne, 2010-05-09 20:51 — Peggy
Na Vítkově se piknikuje

Na Vítkově se piknikuje prakticky v celé délce parku od Ohrady až k památníku. Převážně na dohled kolem hlavní cesty parkem.
Pokud by se hlasovalo, tak hlasuju pro Žižku a na druhém místě Lužiny.
S ohledem na to, že pojedu s velkým psem, více cestování po Praze znamená pro mne větší komplikace a větší náklady...

Ne, 2010-05-09 15:27 — Danae
Dobré tipy, dík!

Dobré tipy, dík!

Pá, 2010-05-07 21:57 — Peggy
Místo pikniku

Jak se tady tak bavíme, napadlo mě, co udělat ten piknik v parku na Vítkově u Žižky? Teda ne přímo pod ním, prostě v tom parku. Lidi tam pikniky dělají, zvířátka tam můžou (chovají-li se mravně, můžou běhat i na volno), tudíž jsou tam ty speciální sáčky a koše na jejich potřeby, je to pěkné prostředí, kousíček od hlavního vlakového nádraží i od Florence - v podstatě se tam dá z těchto míst klidně i dojít pěšky (ale nemusí se). MHD mnoha druhů v dosahu.
Co vy na to???

Pá, 2010-05-07 22:48 — Danae
To je rozhodně zajímavý

To je rozhodně zajímavý návrh, který stojí za zvážení.

Čt, 2010-05-06 20:53 — Profesor
Já začínám mít vážné obavy,

Já začínám mít vážné obavy, že asi nedorazím. To budu mít zrovna zkouškové a fakt se budu muset učit. Notabene, že Prahu neznám. Asi mi nezbyde nic jiného než ta pošta.

Út, 2010-05-11 17:58 — Dangerous
Chtěla bych tě poznat. :)

Chtěla bych tě poznat. :) Přidávám se ke Kleio, že se ujmu. :)

Út, 2010-05-11 20:23 — Profesor
Díky, Dangie. Já jsem na tebe

Díky, Dangie. Já jsem na tebe a Kleio také hodně zvědavá. Domluvíme se, až budem něco vědět, ano?
Když tak Kleio mám mou použivanou mailovou adresu, tak pošli sovu, pokud budeš chtít.

Pá, 2010-05-07 16:56 — Kleio
Ráda se ujmu, vyzvednu,

Ráda se ujmu, vyzvednu, provedu, nekousnu. ;)

Pá, 2010-05-07 17:42 — Profesor
Fakt by ses mne ujala? Já

Fakt by ses mne ujala?
Já bych moc ráda jela. Když tak mi pošli mail. Děkuji.

Pá, 2010-05-07 21:10 — Kleio
Ujmu se kohokoliv. Jsem

Ujmu se kohokoliv. Jsem ochotná vzít si i něco výrazného, abyste mě poznaly. Písnu ti. :)

Pá, 2010-05-07 18:50 — Peggy
Já sice nejsem pražák, ale

Já sice nejsem pražák, ale eventuálně bych Tě taky mohla snad někde vyzvednout... Odkud že bys přijela???

Pá, 2010-05-07 20:23 — Profesor
No, přijela bych nejspíš

No, přijela bych nejspíš vlakem z Březnice, takže na hlavní nádraží, ale zatím nevím co a jak.
Že bychom se sešly všechny tři?

Pá, 2010-05-07 21:38 — Peggy
Březnice jsou 3 - okres

Březnice jsou 3 - okres Příbram, Zlín nebo Tábor...
Chtělo by to vědět, kde přesně ten piknik bude. Park přímo u hlavního nádraží by asi nebyl to pravý ořechový kvůlivá různejm podivnejm existencím.
Docela dobrej by mohl bejt ten park na Vítkově u Žižky. Tam lidi hodně piknikujou a je to od hlaváku co by kamenem dohodil...Pak by byl sraz na hlavním nádraží úplně ideální. Joa v tom parku jsou povolený pejskové, smí tam bejt dokonce i na volno :-)

So, 2010-05-08 20:20 — Profesor
Okres Příbram, pěkně

Okres Příbram, pěkně prosím.
Jela bych rychlíkem Praha - České Budějovice, pokud v čase, na kterém se dohodne většina, nějaký pojede.
Mimochode, jak daleko je ten park od Modřan?

So, 2010-05-08 21:35 — Peggy
Když přijedeš na Hlavní

Když přijedeš na Hlavní nádraží vlakem, je ten park u Žižky coby kamenem dohodil. Doslova.

So, 2010-05-08 21:32 — Danae
A který konkrétně myslíš? Od

A který konkrétně myslíš? Od Modřan je daleko skoro všechno, na druhou stranu tramvaj číslo 17, která Modřany projíždí, jede taky skoro všude ;)

So, 2010-05-08 21:41 — Profesor
Tuším, že je to na Praze 4.

Tuším, že je to na Praze 4, rozhodně je to okraj Prahy.

So, 2010-05-08 21:50 — Peggy
Jestli se nepletu, tak

Jestli se nepletu, tak Modřany jsou někde poblíž Barrandovskýho mostu, ne??? Aspoň když jedu od Plzně autem na Brno a projedu barranďák, je tam odbočka na Modřany a jednou jsem tam byla na nějaký schůzce a bylo to kousíček od toho mostu... :-O Já nic, já venkovan :-)))

So, 2010-05-08 21:55 — Profesor
Peggy, to nic, já tam byla

Peggy, to nic, já tam byla před lety jednou a nějaký Barrandovský most si nepamatuju. Já jsem ještě horší venkovan než ty. Já přes Prahu akorát projížděla.

So, 2010-05-08 21:49 — Danae
Jestli otázka zní, za jak

Jestli otázka zní, za jak dlouho se dostaneš z Žižkova do Modřan (nebo obráceně), tak zhruba za půl hodiny, když všechno pojede.

So, 2010-05-08 21:56 — Profesor
A co když nepojede? A večer

A co když nepojede? A večer nebo v noci?

So, 2010-05-08 22:03 — Peggy
Tramvaje jezdí celkem

Tramvaje jezdí celkem spolehlivě až asi do půlnoci, než začnou jezdit noční spoje, a od toho parku u Žižky jede jedna tramvaj na metro B a druhá na C. A dole podél parku jezdí taky nějakej bus.

So, 2010-05-08 22:00 — Danae
Spojení U památníku - Nádraží Modřany po 22 hodině

je tady

So, 2010-05-08 22:06 — Peggy
Vypadá to dobře :-)

Vypadá to dobře :-)

So, 2010-05-08 22:02 — Profesor
Dík. Já ještě potřebuji jednu

Dík. Já ještě potřebuji jednu takovou malou ulici, nu uvidím.

Pá, 2010-05-07 20:26 — Rebelka
Nejradši bych se k vám taky

Nejradši bych se k vám taky nějak přicucla :). Jsem pořád schopná ztratit se i na nádraží v Brně :).

Pá, 2010-05-07 21:11 — Kleio
Přijedeš vláčkem? O dcerku se

Přijedeš vláčkem?
O dcerku se staráme automaticky, ne? Malé tučňátko nesmí bloudit v tak velkém a nebezpečném městě. :)

Pá, 2010-05-07 21:20 — Rebelka
:) vláčkem... to neznamená,

:) vláčkem... to neznamená, že jím přijedu, ale že jsem tu zrdobnělinku už dlouho neslyšela a zní hezky :). Ještě nevím, jestli vlakem nebo autobusem, ale dám vědět včas :).

Pá, 2010-05-07 21:38 — Kleio
Tak Hlavák je od Florence, co

Tak Hlavák je od Florence, co by kamenem dohodil, takže by to nebyl problém. Rozhodně žádný závažný. :)
A nesměj se vláčkům. Buď ráda, že jsem neřekla "mašinkou". ;)

Pá, 2010-05-07 21:41 — Rebelka
Já se tomu nesmála. Mně se to

Já se tomu nesmála. Mně se to náhodou děsně líbilo :).

Pá, 2010-05-07 20:55 — ioannina
Já bych teda radši taky

Já bych teda radši taky nějakýho průvodce.

Pá, 2010-05-07 21:11 — Kleio
Když se přidáte, nebudu

Když se přidáte, nebudu proti. :)

Pá, 2010-05-07 21:17 — ioannina
Přidáme se nejspíš na

Přidáme se nejspíš na výchozím nádraží. :-)

Čt, 2010-05-06 22:22 — Danae
Prahy se neboj - a my bychom

Prahy se neboj - a my bychom ti třeba přidělily i průvodce nebo aspoň spojku :)

Čt, 2010-05-06 19:55 — eliade
No já bych taky teoreticky

No já bych taky teoreticky mohla (protože jsem Pražačka jak Brno), ale prakticky nevím, jestli někde chytím odvahu =). Navíc 12.6. je v Praze muzejní noc, ale to by tomu nemělo vadit, ne? Jestli se ten piknik plánuje někdy na odpoledne...

Čt, 2010-05-06 22:23 — Danae
Odvahu na nás nepotřebuješ.

Odvahu na nás nepotřebuješ. Leda tak drobet otrlosti :)

Čt, 2010-05-06 21:33 — Kleio
Já věděla, že to datum

Já věděla, že to datum odněkud znám a něco mi to říká!!! Ha, osvícení! Děkuji, děkuji, děkuji, takhle by mi to leželo v hlavě ještě měsíc. :D
Anoooo, souhlas z pikniku rovnou mezi artefakty. *raduje se*

Čt, 2010-05-06 20:43 — Birute
Jestli jde o to se opít a pak

Jestli jde o to se opít a pak vyrazit do muzea, tak by to nemuselo být vůbec špatný ;)
Láká mě to.

Čt, 2010-05-06 20:54 — Aveva
To je úžasnej nápad! Já už se

To je úžasnej nápad!
Já už se kolik let na muzejní noc chystám a pokaždý mi do toho něco vleze. Ale tentokrát! Muzea třeste se! :o)

Čt, 2010-05-06 21:03 — Birute
V tom případě to bude

V tom případě to bude nejulítlejší párty mýho života.
Neproslavím se literaturou, nýbrž zneuctěním vzácných artefaktů.

Pá, 2010-05-07 16:55 — Kleio
Hodláš pozvracet vzácnou

Hodláš pozvracet vzácnou sbírku minerálů? :D

Pá, 2010-05-07 18:24 — Birute
Ale předtím zazpívám nějakou hymnu XD

Ještěže velryba visí u stropu!
(Jestli se teda od mých jinošských let nic nezměnilo.)
Teda nemusíme přímo do Muzea, samozřejmě.

Pá, 2010-05-07 19:36 — Lunkvil
Na druhou stranu v Muzeu mají

Na druhou stranu v Muzeu mají spoustu zajímavých exponátů, my bychom mohly s ave vyprávět. Ale chce to zrevidovat jejich časové osy...

Pá, 2010-05-07 19:39 — Aveva
Jasně, v Muzeu je dost

Jasně, v Muzeu je dost minerálů na pozvracení pro nás všechny!
Jen se ještě musím doučit nějaké další hymny, abych si mohla s Birute zazpívat pořádně :o)

Pá, 2010-05-07 20:56 — Birute
Mimimimimíííí!

Koledy to jistí!

Čt, 2010-05-06 14:31 — Birute
Do Chotěboře se spíš

Do Chotěboře se spíš nechystám. S piknikem zatím ještě nevím.
Všechno se může změnit. Záleží na silách chaosu.
Kdy že má být ten konec světa?

Čt, 2010-05-06 16:58 — Aveva
Až v roce 2012, to stihnem

Až v roce 2012, to stihnem ještě předtím :o)
A jak tu někde psala Danae, je možné i individuální předání odměn, a cestu do Prahy ještě někdy mít budeš, ne?
A vůbec, koukej přijet alespoň na piknik, kde jinde máš šanci vidět tolik šílených lidí najednou? ;o)

Čt, 2010-05-06 20:31 — Peggy
"tolik šílených lidí

"kde jinde máš šanci vidět tolik šílených lidí najednou"
To je dobré lákadlo :-)))

Čt, 2010-05-06 00:16 — Lejdynka
Já teoreticky nemám čas, ale

Já teoreticky nemám čas, ale prakticky se s tím ještě pokusím něco udělat, abych mohla dorazit. Takže průběžné informace vyžaduji také :o)

St, 2010-05-05 23:51 — Jacomo
Ajta krajta!

Tak teď jste mi tedy způsobili dilema jak hrom. 12.6. totiž zřejmě nebudu v zemích českých, ale na cestách, takže nemůžu dorazit. Čímž mi ovšem můj výlet "za písní severu" pěkně zhořknul, Norsko sem, Švédsko tam, přijít o šanci se s vámi všemi sejít in natura mi připadá jako tragédie hodna vikinských legend :-( No, snad to není šance poslední.
Jako malá náplast se nabízejí dvě další možnosti - vyslat místo sebe svoji betu, prvního kritika a světýlko nejsvětýlkovatější Calwen nebo v době konání FF přesměrovat cíl rodinné dovolené poblíž Chotěboře. Na obojím začnu intenzivně pracovat.
Drabble zdar a DMD zvlášť!

Čt, 2010-05-06 14:32 — Birute
Sever přebíjí všechno

Sever přebíjí všechno ostatní! Nemáš místo v kufru?

St, 2010-05-05 22:35 — Tess
Se mnou jako předběžně

Se mnou jako předběžně počítejte (aspoň budu moct předat Lady Vader ten diplom, co už tady rok nebo jak dlouho mám... ehm...). Ráda vás všechny naživo uvidím, můžu psy, kočky, všechno.
Nejradši pečený.
*utíká*
Ne, já to tak nemyslela! :D

Čt, 2010-05-06 07:43 — Lady Vader
Už kvůli tomu diplomu z Yodovy soutěže

Už kvůli tomu diplomu z Yodovy soutěže musím přijít! Akorát, že dopoledne přiletím z konference v Portugalsku, tak kdyby se akce konala odpoledne či navačer,
Galaktické impérium by to uvítalo. :-)
Pro Tess pod čarou: S tím nepředaným diplomem je to moje chyba. Já tenkrát vůbec netušila, že nějaké budou.

St, 2010-05-05 22:08 — Jana Varga
Mne zrejme ostáva jedine tá

Mne zrejme ostáva jedine tá poštová forma... Praha je pre mňa trocha vzdialená len na poobednú akciu a keďže sa Angie asi nezúčastní, tak ma nemôže vziať pod ochranné krídla, robiť mi sprievodcu, dávať na mňa pozor a ani ma prichýliť na noc :)) Ona vie, aké je to so mnou ťažké... :)) Každopádne vám prajem, aby ste si to užili!

St, 2010-05-05 21:54 — Ebženka
Přijedu.

Přijedu. Živá nebo mrtvá. Budu tam. Živá nebo mrtvá. Kdekoliv se usneseme. Budu tam. :-) p.s. myslím, že Galadion se taky těší, protože mi říkal, že na příští sraz SOS taky chce. Dám mu echo.

St, 2010-05-05 22:09 — Aveva
No Ebženko, asi takhle: Čím

No Ebženko, asi takhle: Čím víc zombies, tím lepší fandom!
I když radši tě uvidíme živou ;o)

St, 2010-05-05 22:08 — Danae
Uvítáme tě v jakémkoli stavu,

Uvítáme tě v jakémkoli stavu, třeba i mírně rozloženou. Ale radši se nám zachovej živá :) A Galadiona samozřejmě taky!

St, 2010-05-05 19:09 — ioannina
Já se hlásím, že bych zatím

Já se hlásím, že bych zatím mohla toho 12. června. Piknik znamená, že můžu mít s sebou psa? To by bylo prima.

St, 2010-05-05 20:13 — Danae
Budeš vítána i se psem :)

Budeš vítána i se psem :)

St, 2010-05-05 21:29 — Peggy
Takže vlkodlaková by mohla

Takže vlkodlaková by mohla přijet taky???

St, 2010-05-05 21:49 — Danae
Pročpak ne? Když se jednou

Pročpak ne? Když se jednou povolí psi, pak bychom neměli žádného diskriminovat :)
Nicméně ještě vyčkejte podrobnějších informací, musíme zjistit, v jaké zeleni by to byl a nebyl problém a tak.

St, 2010-05-05 22:17 — Kleio
A co kočičky? ;)

A co kočičky? ;)

St, 2010-05-05 22:33 — Peggy
A nebudou zlé na

A nebudou zlé na vlkodlakovou? :-)
Jinak vlkodlaková je hodná, vyžaduje pouze možnost kočičky si očuchat a nechává je na pokoji, je na ně zvyklá.

Čt, 2010-05-06 12:42 — Dangerous
Kočička hlásí, že nemá

Kočička hlásí, že nemá alergii na pejsky a že vlkodlakové nebude ubližovat, pokud jí nebude ubližovat vlkodlaková. :D

Čt, 2010-05-06 09:08 — Danae
Tohle je taková hodně

Tohle je taková hodně antropomorfní kočička a vlkodlakové určitě ubližovat nebude :)

Čt, 2010-05-06 20:34 — Peggy
Tak to je prima, já se těším,

Tak to je prima, já se těším, vlkodlaková se taky už moc těší a vzkazuje, že si ke kočičkám fakt jenom čuchne :-)

St, 2010-05-05 22:28 — Danae
Když nemají alergii na

Když nemají alergii na pejsky... ;)

St, 2010-05-05 23:45 — Kleio
Já se Kočičky zeptám. ;)

Já se Kočičky zeptám. ;)

St, 2010-05-05 19:07 — Dangerous
Pokud se nic nestane, tak

Pokud se nic nestane, tak bych toho 12.6. mohla. :)

St, 2010-05-05 18:54 — Ness
Praha je poněkud z ruky...

co takhle udělat někdy sraz v Brně?

St, 2010-05-05 20:12 — Danae
My cítíme, že jsme odporně

My cítíme, že jsme odporně pragocentrické a že bychom měly mít trochu víc ohledů na zbytek vlasti - ale pro letošek zvítězila lenost. Avšak jestli bude tradice pokračovat, mohly bychom být příští rok trochu víc do světa ;)

St, 2010-05-05 20:19 — Profesor
Jasně, co třeba Budějovice? I

Jasně, co třeba Budějovice?
I když rychlík mi jede oběma směry. Jenom na nádraží mě musí někdo odvést, to je daleko.

St, 2010-05-05 19:00 — Rebelka
Souhlas. Brno je zlatá

Souhlas. Brno je zlatá loď;).

St, 2010-05-05 18:53 — nifredil
Já hlásím, že podle všeho

Já hlásím, že podle všeho můžu...

Jestli se neobjeví nějaký dramatický zádrhel jako že mě zase nepustí na zkoušku kvůli zapomenutému indexu, tak by mělo být všechno bez problému:)
A každopádně na jedno odpoledne se snad utrhnu vždycky.

St, 2010-05-05 17:22 — Peggy
Ten červen u mě zatím vypadá

Ten červen u mě zatím vypadá docela dobře takže se hlásím na piknik. Je to moc prima nápad.

St, 2010-05-05 17:14 — Rebelka
Chotěboř určitě.A láká mě i

Chotěboř určitě.
A láká mě i piknik, i když je to z Brna krapet z ruky. Ale co, jestli udělám 11.6. tu strašnou zkoušku z římského práva, tak si udělám radost a přijedu :).

St, 2010-05-05 18:53 — Ness
Svět je strašně malej...

Rebelko, ty jsi u nás na právech v prváku? Že neřekneš...

St, 2010-05-05 19:16 — Rebelka
Já zjistila až teď z

Já zjistila až teď z komentáže od Nifredil, že tam asi chodíš taky... :D Nebo chodila a už vychodila?

St, 2010-05-05 19:18 — Ness
Nestraš :-)

Ještě rok, jsem ve čtvrťáku - a uběhlo to příšerně rychle. A ano, zanechává to následky, když se takhle sejdeš s lidma v hospodě a tři hodiny rozebíráte právo... Každopádně já se tím netajím a určitě jsem něco takového o mém studijním působišti říkala párkrát i u barevnejch (poslední dobou informace typu "nemůžu, učím se správu/životko/trest...").
Chm, prvák... učebnice nechceš? Nebo zajít na soud? Jdu zítra, musím mít zápis z trestu, tam bývá někdy veselo :-)
Btw, začíná to být nějaké divoké, během týdne jsem poznala dva lidi z prváku (ten druhý je z mé rodné hroudy, která má asi 700 obyvatel - a já ho vůbec neznám :-D).

St, 2010-05-05 19:50 — Rebelka
Já věděla, že asi děláš práva

Já věděla, že asi děláš práva nebo něco podobného, ale myslela jsem, že v Praze:).
Učebnice bych určitě chtěla, ale až od druháku - teď už asi to, co potřebuju mám. Na soud chodím ráda, hlavně na městský - je to tam jak ve Star wars :D, akorát mám zítra semináře a test z ekonomie, který nevím, jak moc se protáhne, takže bychom se asi neshodly na čase.
A nepamatuješ si náhodou, z čeho ses učila na bloka na konci prváku? Jestli stačilo zhruba to samé, jako, když ty zkoušky byly jen jednotlivě.

St, 2010-05-05 19:47 — neviathiel
Ehm, kdyby jen s lidmi z

Ehm, kdyby jen s lidmi z práva :-D (předpokládám že ten dvouhodinový dojezd po srazu si pamatují všichni dobře, ono se víc kecalo než pilo)

St, 2010-05-05 18:46 — nifredil
Hmm, hmm, zkouška z římana:)

Hmm, hmm, zkouška z římana:) Zkouška nebo zápočet? Tipuji Brno? Protože my měli jenom dva zápočty a státnici, v Plzni měli nějakou hromadnou zkoušku á la naše státnice... a v Brně Ness povídala o zkoušce z Římana:)
Neříkejte mi, že z místních právníků jsem jediná, která si starého dobrého praetora užívala!:)

edit: Jo, jsem slepá. Jsem se tak fixovala na toho římana, že jsem jaksi přehídla zbytek příspěvku. Brno.

St, 2010-05-05 18:57 — Rebelka
Zkouška, Brno. No jo, vidíš,

Zkouška, Brno. No jo, vidíš, ještě mám příští týden zápočťák - tak to mě možná k té zkoušce ani nepustí :-p.
Nevím jak ostatní, ale já tě nepotěším; nepronikla jsem do toho (a to se vážně snažím a poctivě chodím na přednášky;) ), nevím, proč tomu milí kantoři přikládají takovou důležitost, neumím latinsky a prostě to nemám ráda:).

St, 2010-05-05 19:07 — angie77
Hmmm,

tady je to ale pořádná smečka právníků:-) Hlásím se do party, ovšem já jsem už na(ne)štěstí vystudovaná... Říman mě celkem bavil, ovšem jeho účel a důležitost mi taky lehce unikal... Na druhou stranu existují podstatně příšernější předměty - ne že bych chtěla někoho děsit:-)

St, 2010-05-05 19:48 — Lady Vader
Já sice nejsem právník, ale

Já sice nejsem právník, ale ze zkoušek a státnic z práva mám dodnes noční můry, jež by vydaly na samostatný fandom. Mě potrápilo právo církevní. Codex Iuris Canonici to je prostě pikantérie pro otrlé.
Držím palce ke zkouškám.

St, 2010-05-05 19:19 — nifredil
Evropa? To zatím vede můj top

Evropa? To zatím vede můj top ten nepříjemnosti. Vůbec nechápu, o co jde. MPS je těsně v závěsu, následováno správou. Zlatý kapitálový trhy oproti rozsudku Chiquitta, Van Gend en Loos a Moser!

Mně Říman fakt bavil, případy praetora byly sranda (my měli v zadání jednoho zápočtu medvědáře, co nakonec sežral svýho medvěda, který vlastně ale nebyl jeho a už jsme měli damnum iniuria datum... no, prostě mě to fakt bavilo O:)).

Navíc mi přijde, že se na tom dá hodně stavět v občanovi a při teorce mi to taky pomohlo. Přece jenom je to poprvý, co člověk tak nějak vidí právo v praxi mezi všemi těmi dějepisy v prváku. Ze všech předmětů v prváků právo připomínal jenom ten Říman, Ústavko dle mého taky nebyl žádnej žolik. Vzpomínám na jednu přednášku profesora Pavlíčka, kde dvě hodiny mluvil o dvou článcích Ústavy - jeden z nich byl čl. 13: Hlavní město ČR je Praha.

Ale je to asi všechno o přednášejícím, my měli na Římana úžasnýho profesora, nad kterým slintám dodnes a kterému jsem hltala každé slovo.

St, 2010-05-05 19:31 — Ness
Na římana máme taky jednoho

Na římana máme taky jednoho úžasného vyučujího a taky jednoho na evropu, který byl úplně skvělý. Správu mám před seboua mám z ní nefalšovanou hrůzu, zkoušku mám 22.6. Zrovna dneska jsem taky hodnotila nejhnusnější předměty a zjistila, že cokoliv začíná na "MP", dostávám z toho osypky - MPS i MPO za mnou, MPV začínáme a nebude se v oblíbenosti lišit...

St, 2010-05-05 19:29 — angie77
S Evropou víceméně souhlas

Takový předmět, kde jsem měla pocit, že mu pořádně nerozumí ani učitel, respektive není schopen rozlišit podstatné od zbytečností, a o to víc nás dusil...
Ty jsi z pražských práv, viď? Já taky, Pavlíčka jsem zažila na přednášce dvakrát, pak jsem vždycky utíkala, jen jsem ho za katedrou uviděla:-)
S tím Římanem taky v zásadě souhlasím, profesor byl vynikající. Zejména když ho srovnám s většinou ostatních breptů... Teoreticky mě bavila i správa, opět díky přednášejícím, který jsem měla oblíbený. Ovšem naučit se na zkoušku, to byl děs.

St, 2010-05-05 19:12 — Rebelka
:D páni, s právníky se roztrhl pytel

Vystudovaná? Teda, ani nevím, jestli závidím nebo ne.
Radši neděs :). Už tak se děsím, když mi každý vykládá, jak je prvák jednoduchý :).

St, 2010-05-05 19:28 — Ness
No...

když si představím ty zkoušky, co čekají mě - správa, trest a sociální zabezpečení... Navíc když já se vždycky umím perfektně uvést, třeba Fiala mě viděl všehovšudy dvakrát a pamatuje si mě jako tu, co chodí pozdě a spí (ale byl to poslední seminář - ten do osmi - a šla jsem z práce!) a Vaněk mě nesnáší.
Náhodou na římana ti závidím, pokud máš na semináře Saláka - záruka kvality a zábavy, skvělý byl i na čecha (teda pokud jsi neměla Krvavou Martu).

St, 2010-05-05 19:39 — Rebelka
Salák je bezva, měla jsem ho

Salák je bezva, měla jsem ho vloni na seminář na čecha, ale teď na římana jsem pozdě klikla, takže mám Veselou. Jakože ona je fajn, ale nebaví mě to.
Martičku jsem měla z čecha na zkoušku (Nesnáším to klikání na isu, není na to nějaká finta? Mně to nikdy nevyjde tak, jak bych chtěla.) - fuj tajbl - nikdy jsem se během jedné třičtvrtěhodiny necítila víc jako debil :).

St, 2010-05-05 19:19 — angie77
Jojo, právníci kam se podíváš...

Zrovna jsem onehdy uvažovala, že bych si ty školní léta docela ráda zopakovala...
Jestli je prvák jednoduchý nebo ne, to už si netroufnu hodnotit... V každém případě to na mě tehdy bylo trochu příliš teorie bez využitelnosti v reálném světě...

St, 2010-05-05 20:19 — Ness
Tak jednoduchý...

ono je úměrně množství nové látky - taky si pamatuju, jak jsem si v prváku na gymplu říkala, jak je té psychologie hodně a ve čtvrťáku listovala sešitem s tím, kde je probůh zbytek, to přece není možné, abysme brali jen tak málo věcí... Rebelko, kdyžtak moje přezdívka na email.cz, napiš, předáme si kontakty atd., ať tu netapetujeme :-)

St, 2010-05-05 17:04 — Kleio
Přemýšlím, jestli se 12. 6.

Přemýšlím, jestli se 12. 6. děje něco důležitého. Sice mě nic nenapadá, ale Chotěboř zatím vede, i když akce piknikového typu se mi taky zamlouvá. Prozatím hlásím piknik, když nepřijdu, nic se nestane. :)

St, 2010-05-05 17:18 — Aveva
Jak když nepřijdu nic se

Jak když nepřijdu nic se nestane. Stane! Chybět nám budeš! ;o)

St, 2010-05-05 22:20 — Kleio
No ale mně se snad nic

No ale mně se snad nic nestane, ne? :D A jukala jsem do kalendáře a vypadá to dobře, takže piknik bude. Pokud se nestane něco výjimečného. Ale eslivá přijede dcera až z Brna, tak se nenechám zahanbit. :)
Jenom se trošku bojím psů...

St, 2010-05-05 16:06 — Aveva
Sice nevím jaká bude v červnu

Sice nevím jaká bude v červnu situace, ale já si ten čas strašně ráda udělám :o)

St, 2010-05-05 15:06 — angie77
Škoda...

Zúčastnila bych se ráda, ale obávám se, že nestíhám, kamarádka má ten den svatbu... Nepamatuju si přesně čas, ovšem spíš to nedopadne:-(

St, 2010-05-05 18:41 — Danae
No lidem v Praze se

No lidem v Praze se vyskytujícím můžeme předat jejich dary celkem pohodlně i jindy... tak uvidíš :)

St, 2010-05-05 19:09 — angie77
OK,

v Praze se vyskytuju stabilně, jen ty víkendy mi teď s blížícím se létem nějak čím dál víc zaplňují mimopražské akce:-) Uvidíme. Já na tom daru zas tak nelpím, spíš jsem chtěla poznat naživo tu smečku drablových maniaků:-)

St, 2010-05-05 14:43 — sigam
Mno, tak já se bohužel nebudu

Mno, tak já se bohužel nebudu moci zúčastnit ani jednoho srazu... Tak kdyžtak bych si placičku "vyzvedla" poštovně.

St, 2010-05-05 14:14 — Lady Vader
Sobota 12.06. v Praze, nejlépe odpoledne

Sobota 12.06. v Praze, nejlépe odpoledne (aspoň pro mě).

-A A +A