Domů
Společnost pro osvětu spisovatelů

Hlavní navigace

  • O nás
  • Diskuse
  • Autoři
  • Fandomy
  • Filtrování
  • Podpořte nás
  • Přihlásit se (opens in new tab)
Skočit na příspěvky ↓

Drobečková navigace

  • Domů
  • bez názvu

Informace

Pokud si chcete zřídit uživatelský účet, napište nám prosím na sos.hp.ff (zavináč) gmail.com. V mailu prosím uveďte zejména to, pod jakou přezdívkou u nás chcete vystupovat!

Uživatelské menu

  • Oblíbené povídky z Padesátky
  • Přihlásit se

Nový obsah

  • Tenkrát ve Svazu (aritmetická fanfikce) – Vé eŠ
  • Poslední zhasne – ChaosPrince
  • Letenské listy 2026 – medvedpolarni
  • Prokletije celý příběh – N.Ella
  • Za hviezdami - celý príbeh – mathej
  • Moje devítka – neviathiel
  • Memento mori – neviathiel
  • Příprava na den D – netopýr budečský
  • A tohle je příběh toho Řeka – Dirk
  • Nezemřu, ale budu žít – Profesor
Více novinek

DMD

  • FAQ
  • Pravidla
  • Návod na přidání drabble (opens in new tab)
  • 2026
    • Témata
    • Body za drabble (opens in new tab)
  • 2025
    • Témata
    • Body za drabble (opens in new tab)
    • E-kniha
  • 2024
    • Témata
    • Body za drabble (opens in new tab)
    • E-kniha
  • Starší ročníky
    • 2023
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2022
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2021
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2020
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2019
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2018
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha (opens in new tab)
    • 2017
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2016
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2015
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2014
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2013
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2012
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2010

Bingo

  • 2026 Tropické bingo
    • Pravidla
    • Povídky
    • Vylosované tropy
  • 2024 Klišé bingo
    • Pravidla (opens in new tab)
    • Povídky
    • Účastníci Binga (opens in new tab)
    • Vylosovaná klišé
  • 2014 Klišé bingo
    • Pravidla
    • Povídky
    • Účastníci Binga (opens in new tab)
    • Bingo! (opens in new tab)
    • Doporučení

Letní dobročinnost

  • Pravidla
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • Starší ročníky
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
    • 2013
    • 2012
    • 2011
    • 2010
    • 2009
    • 2008

Poezim

  • Pravidla (opens in new tab)
  • 2025
    • Témata
    • Básně

Vánoční nadílka

  • Pravidla
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • Starší ročníky
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2016
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2015
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2014
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2013
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2012
    • 2011
    • 2010
    • 2009
    • 2008

Padesátka

  • Pravidla
  • 2025
  • 2023
    • Bodovací tabulka 2023 (opens in new tab)
  • 2021
    • Bodovací tabulka 2021 (opens in new tab)
  • 2019
    • Bodovací tabulka 2019 (opens in new tab)
    • Upoutávky

Ostatní

  • Články
  • Překladatelova rukavice (archiv) (opens in new tab)

Drupal-web.cz - tvorba a migrace webů v Drupalu. Katecheze. Kniha jízd. Sborová kancelář. Místa reformace.

bez názvu

Profile picture for user Sothis Blue
Od Sothis Blue | Čt, 27. 04. 2023 - 23:57
Tohle není fanfikce.

Je asi dostatečně jasné, že tohle jsem nevytvořila s očekáváním, že za to dostanu bodík. Spíš čekám zákaz účasti na příštím ročníku, jestli ne natrvalo. Ale tohleto prostě nebylo ani vzdáleně fér.
A jsem si plně vědoma, že kritizovat organizátory je tu zakázáno.

Využité zdroje:
Velká vlna u pobřeží Kanagawy, autor Kacušika Hokusai, staženo z Wikipedie.
Portrét Johna Miltona, autor neuveden, staženo z Wikipedie.
Hra Haunted Portrait, Rinmaru Games, kresba Felicemelancholie.

DMD Bonus č. 8 pro 26. 4. 2023. Téma: Na vlnách - plakát

:) Však nejsi jediná, kdo si

Profile picture for user Elluška

Elluška

3 roků zpět
Trvalý odkaz

:) Však nejsi jediná, kdo si stěžoval až vrčel, v mnoha komentářích pod tématem - a povedl se ti moc pěknej plakát!
Já to třeba napráskala v appce na mobilu :)) A to přesto, že v realitě maluju akvarely. Se mi pro tu srandu víc nechtělo.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Rozhodně se mi

Profile picture for user Sothis Blue

Sothis Blue

3 roků zpět
Trvalý odkaz

nepovedl „moc pěknej plakát". Pěkná je na tom akorát tak ta Velká vlna u pobřeží Kanagawy, ale s tou nemám naprosto nic společnýho.
Rozvrženo jen tak prásk prásk. Ty textboxy jsou nezarovnaný až hrůza. Fujtajbl. Ale i tak jsem se s tím mořila hromadu hodin, Gimp mi soustavně měnil font na PW Extended velikost 42 bodů (ne, nevím, proč zrovna na ten), a když jsem chtěla některou vrstvu posunout, nabralo mi to jinou. To by chtělo tak tejden, než bych to dotáhla do koukatelnýho stavu.
A vidíš, smartfoun s appkou, to je taky věc, kterou nemám. On by mně stejně k ničemu nebyl, ze stejnýho důvodu, jako proč nemám šanci naučit se kreslit - nedokážu používat tak mrňavou dotykovou obrazovku, na nic se na ní netrefím.
Ale tak koukatelnost tu nebyla vyloženě cílem.
Příště by mohli požadovat třeba složit píseň, to má s literární tvorbou společnýho aspoň něco a dá se to v pohodě sfouknout za hodinku. (Jo že není každej muzikant a bylo by to zvlášť nefér vůči jistý účastnící se entitě, která má velmi špatnej sluch? Aha...) - A ne, to opravdu nebyl návrh! Jestli chtějí Sosačky pořádat hudební akci, tak beze všeho, ale zvlášť! Ne se s tím vytasit v DMD! Sem to nepatří!

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to :) Však nejsi jediná, kdo si by Elluška

Mě mrzí, že tě to štve. Víc

Profile picture for user Elluška

Elluška

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Mě mrzí, že tě to štve. Víc lidí nakreslilo úplně obyčejný obrázek tužkou a pokud to splní téma "na vlnách" a bude to vypadat jako plakát (alespoň jedno slovo, nějaká jako kompozice), tak imho zadání splní a bod dostanou... Teda doufám.
Možná se do toho nedokážu moc vcítit, protože i když jako život běžně neberu jako výzvu, spíš vopruz, DMD mi coby výzva přijde splnitelný. Pokud máš ofc něco, co ti v tom fyzicky brání, tak je to až moc velká challenge... A na to jsi teda udělala dost dobrej plakát. Za tím si stojím. Nevím, jestli splnil téma, ale vypadá dobře. Jakékoli fotky nemusely být nutně naše.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Rozhodně se mi by Sothis Blue

Fyzicky

Profile picture for user Sothis Blue

Sothis Blue

3 roků zpět
Trvalý odkaz

mám akorát dyspraxii a dysgrafii, čili neurologicky danou zhoršenou koordinaci hrubé i jemné motoriky. V podstatě jediná věc, v který mi to doopravdy brání, je to používání smartfounu. (Jinak třeba dělám strašně moc překlepů a furt mi padaj věci z rukou, nic dramatickýho. Akorát s rozmachem těch smartfounů jsem čím dál tím vyřazenější z existence.) Ovšem kreslit nikdy umět nebudu, to vím od doby, co mě v první přídě učitelka sepsula za obrázek, se kterým jsem se opravdu hodně snažila, jak je to hnusně načmárané (její slova) a jak jsem to odbyla. A myšování v grafickým programu je holt o něco složitější, protože když si to zvětším tak, abych se trefila, kam potřebuju, tak mi z obrázku na obrazovce nic nezbyde. Což je u takhle velký věci trochu potíž. U sprajtů do rozměru 256x192 px, který s tím dělám jindy, to tak nevadí.
Druhá věc je inventář mýho materiálního vybavení, kterej není z nejvalnějších. Slušnej papír bych nenašla, barvičky bych nenašla, foťák už vůbec ne, a za den si od někoho půjčit nestihnu. Kdybych věděla, že takový zadání bude, takových čtrnáct dní předem, tak moooožná, takhle bez šance.
No ale mám přístup k počítači jenom pro sebe a dokonce i ten Gimp a trochu zkušeností s ním. To každej nemá.
Psaní je hodně přístupná disciplína. Ne absolutně, nic není, ale aby tě vyřadil zdravotní problém, to už musí bejt, co do vybavení je taky relativně nenáročný, a nabušenější zázemí ti věci nijak zvlášť neusnadní. Pro výtvarnou tvorbu tohleto neplatí. Kdybych měla obrazovku zvící plazmový televize nebo dvě a místo myšátka stylus, hned by se mi dělalo snáz. A kdybych měla tempery a křídy a kaligrafický pero a prosvětlovák a scanner, mohla bych si třeba i vybrat techniku. A co do přípustných fyzických omezení je taky o dost vybíravější, ale i kdyby nebyla, je vybíravá jiným způsobem, takže z lidí schopných psaní část prostě vyřadí.
Když se účastníš psací akce, a najednou na tebe vyskočí zadání požadující výtvarno, tak to si člověk fakt tak vesluje, drží tempo, a vtom ho spláchne vlna. Glo glo glo.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Mě mrzí, že tě to štve. Víc by Elluška

Sothis, mrzí mě, že to vnímáš

Profile picture for user Aveva

Aveva

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Sothis, mrzí mě, že to vnímáš tak úkorně. Máš samozřejmě plné právo na to, aby se ti nelíbilo vypsané téma. Máš i právo, aby se ti nelíbila požadovaná forma. Pokud si přečteš komentáře pod vyhlášením tohoto bonusu zjistíš, že nejsi jediná.
Jako součást organizačního týmu ti tedy stejně jako ostatním, kterým tohle téma nesedlo píšu: Bonus je zpestření a není povinný.
Doporučuji také nahlédnout do pravidel akce, kde je v bodě 1.3 přímo napsáno, že "Tým Bleskobrku může vyhlásit bonusový den mimo neděli s vlastními pravidly."
Vyhlášení obrazového bonusu tak neporušuje pravidla akce, ale pouze tvá očekávání.

Osobně bych ti ale ráda napsala, že mě sice nechává chladnou tvé vymezení proti obrazovému bonusu, ale své poznámky vůči organizátorům sis odpustit mohla.
Nikdy jsme nikomu nezakazovaly kritiku. Na mnoha místech je zmíněno, že pokud má někdo jakýkoli problém může se obrátit na náš mail, což platí i pro tebe. Snažíme se sledovat i komentáře pod tématy a pokud se objeví problém, reagujeme. Jsme otevřené všem konstruktivním návrhům, ačkoli jsme samozřejmě limitované množstvím času a zdrojů, který jsme schopny akci věnovat, ale žádný návrh neshodíme jen tak pod stůl.
A abych se přiznala, tak tvé očekávání, že ti účast na akci zakážeme, mě osobně docela uráží a vážně by mě zajímalo, jak jsi k takové zcestné myšlence dospěla. Pokud nepočítám hříšníky z Vánoční nadílky, tak jsme za celých čtrnáct ročníků nezakázali účast nikomu. Všechny sporné situace řešíme domluvou, protože u každého problému prvotně předpokládáme, že se nejedná o zlou vůli. Takže takhle natvrdo předpokládat, že tě vyhodíme za to, že se ti nelíbí vyhlášené téma, není tak úplně fér zase od tebe.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Podívej,

Profile picture for user Sothis Blue

Sothis Blue

3 roků zpět
Trvalý odkaz

existuje tu něco jako společenská smlouva.
Spisovatel do DMD vstupuje s tím, že půjde o akci slovesné tvorby. Ví, jaké schopnosti a zdravotní stav musí mít, aby se mohl účastnit, ví, jaké potřebuje vybavení.
A najednou se po něm žádá něco, co mu ne že nesedí, ono to nemusí být vůbec proveditelné. Přečetla sis obsah plakátu? Je na něm přesně 100 slov, takže ne moc.
(Jestli na to nevidíš, tak si otevři plnou velikost. Řeklo se plakát, tak jsem se pokusila tomu dát rozměry plakátu. Výsledek bohužel je, že ve zmenšení se to čte blbě.)
Zamysli se prosím nad tím Miltonem. Pozveš ho na básnickou sešlost, on si řekne tak jo, přijde, složí pětadvacet zpěvů... a v šestadvacátým kole po něm chceš nakreslit plakát. Fakt si myslíš, že z toho nebude mít pocit dost podlý zrady? Nepřipadá ti, že jestli to byl dýchánek jenom pro ty, kdo viděj, tak se to mělo aspoň říct na začátku?
Víš jistě, že všichni aktuální účastníci DMD můžou, třeba špatně, ale můžou, dělat grafiku? Mají k tomu prostředky a potřebnou fyzickou zdatnost?
Chceš, aby DMD byla akce, kde si ten, kdo grafiku dělat nemůže, připadá, že o něj tady nikdo nestojí? Nebo chceš, aby to byla akce pokud možno přístupná všem spisovatelům, bez dalších arbitrárních a navíc ještě utajených požadavků?

K té myšlence jsem dospěla na základě osobní zkušenosti z roku 2017. Pokud se moje očekávání nenaplní, budu jen příjemně překvapena.

Komentáře jsem četla. Vesměs mi připadají hodně opatrné.
Tvoje rada „někde upirátit" obrázky mě vcelku vytočila. On je trošičku rozdíl mezi fanouškovskou tvorbou, která na známé dílo otevřeně navazuje a přiznává autorům plný kredit, a tím, že někde něco prostě seberu a dělám, že je to moje, nebo že se to jen tak samovolně vyskytlo. Myslím, že i autoři výtvarných děl si zaslouží poctivé odzdrojování.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Sothis, mrzí mě, že to vnímáš by Aveva

Hele, já jsem jedna z těch,

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Hele, já jsem jedna z těch, co prskal, a vlastně si pořád trochu myslím, že do psací soutěže by se malování dávat nemuselo. Ale to přece nebylo o grafice. Já mám grafické schopnosti naprosto nulové, tak jsem to prostě nakreslila v ruce, vyfotila a prohnala to filtry v úplně basic obrázkovém prohlížeči, který má nějaký naprosto každý. Birute třeba jen kreslila (samozřejmě na úplně jiné úrovni). Kdyby tam bylo "vytvořte grafiku", tak by to trochu nefér bylo, ale to v zadání nebylo. Kritika je naprosto ok (taky proto jsem to kritizovala), ale myslím že ty to trochu přeháníš. Vlastně nechápu, proč sis teda dávala takovou práci s něčím, co jsi vůbec dělat nechtěla, když teda ani nesbíráš body.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Podívej, by Sothis Blue

Prostě...

Profile picture for user Sothis Blue

Sothis Blue

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Prostě nakreslila. To, že někdo píše, neznamená, že vidí, nebo třeba nemá těžkýho parkinsona.
Prostě vyfotila. Tak to bych bez foťáku skutečně nesvedla.
Prostě prohnala filtrem v úplně basic programu... V Paintbrushi žádný filtry nejsou. (A Gimp má do úplně basic programu dost daleko.)
...který má prostě naprosto každý. Nemá. Někteří účastníci DMD nemají ani počítač a drabble můžou vložit jedině tak, že jim spolubydlící půjčí svůj - na pár minut, ne dýl, protože jinak na něm pracuje.
Zkus na chviličku automaticky nepředpokládat, že naprosto každý je dokonale zdravá osoba vybavená všema vymoženostma dostupnýma střední třídě.
No, a to je ten důvod.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Hele, já jsem jedna z těch, by Lejdynka

Pokud je něco z toho tvůj

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Pokud je něco z toho tvůj vlastní problém, tak mě to mrzí. Víc k tomu asi nemám.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Prostě... by Sothis Blue

Sothis, ale udělat akci

Profile picture for user Aveva

Aveva

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Sothis, ale udělat akci dokonale přístupnou naprosto všem nelze.
Pokud se někdo účastní DMD, nutně předpokládáme, že má přístup k počítači nebo jinému zařízení připojenému na internet. V takovém případě existovalo mnoho způsobů jak bonus poměrně nenáročně splnit. Některé jsou vidět v tématu, některé byly zmíněné v diskuzi. Pokud někdo neměl dostatek času a chuti na to najít vhodnou fotku a připsat do ní dvě tři slova, tak mě to sice mrzí, ale nejsem ochotná se kvůli tomu cítit jako organizátor špatně.
Různí účastníci jsou při účasti na akci omezováni různými způsoby. Pomineme-li opravdu vážné fyzické a psychické hendikepy, které bohužel dokážou některé účastníky vyřadit i smutně a nečekaně, tak úplně stačí mít doma malé děti. Ano, pro člověka s malým děckem opravdu není samozřejmost najít během daného časového limitu půl hodiny na napsání drabblu. Takže stejně jako všechno je to otázka priorit. Pokud nejsem ochotná si čas najít, tak téma prostě nesplním, je to moje rozhodnutí a nikdo další za to nemůže.
A znovu připomínám, že DMD je dobrovolná akce a naprosto není nutné splnit všechna zadání.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Prostě... by Sothis Blue

Udělat

Profile picture for user Sothis Blue

Sothis Blue

3 roků zpět
Trvalý odkaz

akci přístupnou úplně všem nelze, ale to podle mě není důvod dělat akci zbytečně nepřístupnou.
A už vůbec ne skrytě nepřístupnou.
Ten velkej rozdíl je v tom, že délka jednotlivých kol DMD je známá předem. Potřeba aspoň chvilkového přístupu k internetu je známá předem. Náhodnost témat je známá předem. Tohle jsou známý skutečnosti, a to dává potenciálnímu účastníkovi šanci se před začátkem akce rozhodnout, zda se účastnit dokáže a chce a jak intenzivně. Případně si třeba potřebné zázemí nějak zajistit.
Oproti tomu to, že se celá forma akce nečekaně změní ze slovesné na výtvarnou, známá skutečnost není, k tomuhle jsme informovaný souhlas nedali. Pro organizátory by taky měly platit nějaký pravidla. Jestli bonus může být cokoliv, tak byste pak taky jako ,,téma" mohly zadat třeba ,,dnes darujte krev, vaše zdravotní kontraindikace nás nezajímá, účast je přece dobrovolná". Doufám, že ti to taky připadá dokonale absurdní.
Myslím, že máme právo vědět, jaké jsou podmínky a z jakého okruhu můžeme čekat zadání. A že to nebude darování krve, ani video, jak děláme padesát kliků, ani varhanní koncert. Že místo možnosti psát na papír a následného přístupu k internetu na čtvrt hodiny pro vložení nebudeme potřebovat přístup k internetu na tři hodiny, abychom mohli najít v databázi dobrý obrázek, ono to taky dost trvá. Že úkolem nebude ,,napište místo drabblete stostránkovou novelu". Že se zadání budou týkat umělecké slovesné tvorby drobného rozsahu a ničeho jiného.
Nebo jestli třeba chcete dělat tradici z toho, že jedno téma v ročníku bude výtvarné, tak to tak výslovně inzerujte, ať to u všech všudy víme. Ale potom bych se teda velice přimlouvala za to, aby 1. termín byl znám předem, nevyskakoval nečekaně, a 2. na to bylo víc času.
Mě třeba představa, že stáhnu první databázovou fotku vody, co najdu, plácnu na ni první tři slova, co mě napadnou, a shrábnu bodík, dokonale odpuzuje. To, že jsem musela tohle vložit nedodělané, protože nebo vůbec, mě štve už samo o sobě, a to jsem tam tu základní myšlenku přece jenom víceméně dostat dokázala. Bylo by fajn, kdyby výstup DMD nebylo vyloženě smetiště. A myslím, že stejně to cítí asi většina autorů.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Sothis, ale udělat akci by Aveva

Samozřejmě by mi nepřišlo v

Profile picture for user Aveva

Aveva

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Samozřejmě by mi nepřišlo v pořádku vyhlásit bonus, který zasahuje do něčí tělesné integrity, ale to pro zadání navrhněte plakát fakt neplatí.
Když půjdeš do důsledků, tak si za chvíli může někdo stěžovat na pouhou existenci mimořádných bonusů, protože on má na psaní vyhrazenou každý den právě tu půlhodinu na jedno drabble a připadá mu nefér, že mimořádné bonusy přicházejí nečekaně a nepravidelně.
Nejsem proti tomu navrhnout KaTužce a Nifredil, aby příště v případě zařazení grafického bonusu prodloužily termín na odevzdání, ale nebudu prosazovat, aby byl mimořádný bonus hlášený předem, protože to mi připadá proti jeho myšlence. A ano, může se stát, že mimořádné bonusy vůbec nebudou, vzhledem k tomu, že jsou koncipovány jako nevyzpytatelné.
A znovu, bonusy jsou ozvláštnění, nejsou povinné. Jestli si myslíš, že v termínu nejsi schopná odevzdat věc, za kterou si stojíš, tak se tím prostě netrap, nestojí to za to. Buď se na bonus úplně vykašli, nebo tam svůj příspěvek vlož jako nesoutěžní o den o dva později.
A popravdě fakt nejde o dokonalé vizuální provedení, ale o nápad.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Udělat by Sothis Blue

Sothis, DMD je dobrovolná

Profile picture for user Aveva

Aveva

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Sothis, DMD je dobrovolná akce.
Nikdo nikoho nenutí, aby splnil všechna zadání včetně bonusů. Milton bude smutný, že nezvládne zpracovat plakát. Někdo s arachnofobií nezvládne zpracovat téma "Pavouk". A někdo, kdo právě obráží pracovní pohovory byl nepříjemně překvapen nutností napsat "Motivační dopis".
Snažíme se, ale nedokážeme dosáhnout stavu, kdy budou všichni šťastní a spokojení.

Pokud si vzpomínám tak v roce 2017 ti nebylo příjemné dostávat kontrolorské komentáře, což jsme ti navrhly vyřešit tím, že budeš svá drabble označovat jako nesoutěžní. Opravdu si nejsem vědoma toho, že bychom ti zakazovali se akce účastnit.

Za volbu slova upirátit se omlouvám. Bylo použité v nadsázce. Myslela jsem tím samozřejmě "nemusíte použít obrázek který jste vytvořili vy sami, na netu se dá najít mnoho volně použitelných obrázků a třeba máte i mezi svými kamaráda někoho, kdo by vám pomohl". A jak si můžeš v tématu všimnout, tak kdokoli, kdo nepoužil svůj vlastní obrázek autora zmiňuje (případně přiznává užití AI). Ale zrovna k tomuhle ses mohla vyjádřit přímo v dané diskuzi, kde bych své vyjádření doplnila a zpřesnila a třeba tak mohla poskytnout vodítko ke zpracování tématu i někomu dalšímu.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Podívej, by Sothis Blue

Milton

Profile picture for user Sothis Blue

Sothis Blue

3 roků zpět
Trvalý odkaz

nebude smutný, Milton bude zrazený. Smutný by mohl být, kdyby věděl předem, že se bude požadovat kreslení, čehož se účastnit nemůže. To je škoda, ale co už s tím. Když mu slíbíš, že se bude požadovat básnění, a pak po něm chceš kreslit, je to výrazně jiná pohádka. Rozumíš tomu trochu?

To si vzpomínáš velice nepřesně.

S tím upirátěním jsem ti špatně porozuměla. To je úleva. Jenom doufám, že tě někdo nepochopil stejně a nevzal to jako návod.
A máš pravdu, mohla jsem se tam vyjádřit. Nechtěla jsem. Mám tu takový zvyk nekomentovat cizí tvorbu a pokud možno nelézt do diskusí. Má to svoje důvody, některé celkem idiosynkratické, ale to už je moje věc. Kdybys mě tam neposílala, nezmiňovala bych se o tom vůbec, ale když už na to přišla řeč... No nic. Jsem ráda, že se to vyjasnilo, a promiň mi nedorozumění.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Sothis, DMD je dobrovolná by Aveva

Ne, nerozumím tomu. Milton je

Profile picture for user Aveva

Aveva

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Ne, nerozumím tomu. Milton je stále plnohodnotným účastníkem akce, základní cíl splnil a může být na sebe pyšný, že to zvládl. Nemá důvod cítit se zrazený tím, že ostatní dostali k akci jednu výzvu navíc. Nikdo mu nevyčítá, že on tuhle mimořádnou výzvu nemůže splnit, stejně jako to nikdo nevyčítá nikomu, komu se tu mimořádnou výzvu splnit prostě jen nechce.

Pokud se tedy týká roku 2017 nebudu se s tebou hádat, ale ráda bych věděla, jestli jsi ochotná uznat, že vzpomínkové zkreslení je i na tvé straně, protože prostě nevěřím, že bychom ti zakazovaly účast na akci, když jsme účast na akci nakonec nezakázaly ani člověku, který se pokoušel psát sem o nás nactiutrhačské texty.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Milton by Sothis Blue

Ave, hlavně se tím netrap.

Profile picture for user Rya

Rya

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Ave, hlavně se tím netrap. Jestli věnujete dny a noci zbytečků volného času na akci k pobavení stovky lidí a slíznete za to urážky a kritiku, je to smutné, ale asi se s tím nedá nic dělat. Přeju hodně sil do konce!

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Sothis, mrzí mě, že to vnímáš by Aveva

Kritika je v pořádku. (a

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Kritika je v pořádku. (a náhodou tam vznikla fakt zajímavá diskuze o formách)
Urážky v pořádku nejsou.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ave, hlavně se tím netrap. by Rya

Jo, máš pravdu. Já ji četla:)

Profile picture for user Rya

Rya

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Jo, máš pravdu. Já ji četla:). Možná by se měl bonus přejmenovat na dobrovolnou doprovodnou aktivitu:).

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Kritika je v pořádku. (a by Lejdynka

Jo. Dobrovolný bonus, aby i

Profile picture for user Elluška

Elluška

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Jo. Dobrovolný bonus, aby i ti, kdo to berou hodně vážně, měli v duši klid, když něco nemohou / nezvládnou splnit.
Je super, že se DMD organizuje, je to fajn challenge a díky za ni. Já se teda taky snažím mít pokud možno všechno, ale asi jsem divná, protože mě ještě žádné téma nezvládlo naštvat. Holt jsme každý jiný.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Jo, máš pravdu. Já ji četla:) by Rya

"Dobrovolný bonus, aby i ti,

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

3 roků zpět
Trvalý odkaz

"Dobrovolný bonus, aby i ti, kdo to berou hodně vážně, měli v duši klid, když něco nemohou / nezvládnou splnit."
TOHLE je přesně můj problém. Doufám že mě tady teď někdo nezačne posílat na terapii :D Ale utkvělá potřeba dokazovat věci mi dost komplikuje život. :))

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Jo. Dobrovolný bonus, aby i by Elluška

Jak říkám, každý jsme jiný.

Profile picture for user Elluška

Elluška

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Jak říkám, každý jsme jiný. Mně zas komplikuje život, že nad spoustou věcí mávnu rukou, tj nejsem cílevědomá :)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to "Dobrovolný bonus, aby i ti, by Lejdynka

Dvě strany jedné

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Dvě strany jedné problematické mince :D

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Jak říkám, každý jsme jiný. by Elluška

Ryo, díky :o)

Profile picture for user Aveva

Aveva

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Ryo, díky :o)

Lejdynko, diskuze byla fajn a beru to prostě tak, že někteří lidé diskuzi s brbláním na zadané téma používají jako inspiraci pro jeho splnění. A třeba to pomohlo a inspirovalo i někoho dalšího ;o)

Elluško, já teda doufám, že stejně jako ty to vnímá naprostá většina účastníků. DMD nikdy nebylo koncipováno jako challenge kvůli které by se měl kdokoli trápit.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Jo. Dobrovolný bonus, aby i by Elluška

Moc mě mrzí, že tě to tak

Profile picture for user kytka

kytka

3 roků zpět
Trvalý odkaz

Moc mě mrzí, že tě to tak naštvalo.
Já tenhle bonus beru jako doprovodnou akci, třeba jako když je na závodu veteránů vyhlášená soutěž elegance nebo módní přehlídka historických krojů :-)

A plakátový bonus mě strašně bavil, totiž bavilo mě sledovat, jak si s tím ostatní poradili. Jeden z nejokatějších plakátů byl třeba udělaný ve wordu.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit
  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit