Domů
Společnost pro osvětu spisovatelů

Hlavní navigace

  • O nás
  • Diskuse
  • Autoři
  • Fandomy
  • Filtrování
  • Podpořte nás
  • Přihlásit se (opens in new tab)
Skočit na příspěvky ↓

Drobečková navigace

  • Domů
  • DMD Bonus č. 6 pro 24. 4. 2015. Téma: Nezáleží na tom, jestli věříte v reinkarnaci. Důležité je, jestli reinkarnace věří ve vás.

Informace

Pokud si chcete zřídit uživatelský účet, napište nám prosím na sos.hp.ff (zavináč) gmail.com. V mailu prosím uveďte zejména to, pod jakou přezdívkou u nás chcete vystupovat!

Uživatelské menu

  • Oblíbené povídky z Padesátky
  • Přihlásit se

Nový obsah

  • Kouzlo jednoduchosti – gleti
  • Poslední kapka – P.M.d.A.
  • Rozkvetlá Rugosa – Simbacca
  • Objednávejte opatrně! – Tess
  • Provokace – Aries
  • Wonders of the Ocean – Karin Schecter
  • Maličkost, přitom fatální chyba – PríncipeEstrela
  • Dokonalé podmínky? – Tess
  • Spor o autorství – Aplír
  • Přelíčení – Profesor
Více novinek

DMD

  • FAQ
  • Pravidla
  • Návod na přidání drabble (opens in new tab)
  • 2026
    • Témata
    • Body za drabble (opens in new tab)
  • 2025
    • Témata
    • Body za drabble (opens in new tab)
    • E-kniha
  • 2024
    • Témata
    • Body za drabble (opens in new tab)
    • E-kniha
  • Starší ročníky
    • 2023
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2022
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2021
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2020
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2019
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2018
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha (opens in new tab)
    • 2017
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2016
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2015
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2014
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2013
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2012
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2010

Bingo

  • 2026 Tropické bingo
    • Pravidla
    • Povídky
    • Vylosované tropy
  • 2024 Klišé bingo
    • Pravidla (opens in new tab)
    • Povídky
    • Účastníci Binga (opens in new tab)
    • Vylosovaná klišé
  • 2014 Klišé bingo
    • Pravidla
    • Povídky
    • Účastníci Binga (opens in new tab)
    • Bingo! (opens in new tab)
    • Doporučení

Letní dobročinnost

  • Pravidla
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • Starší ročníky
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
    • 2013
    • 2012
    • 2011
    • 2010
    • 2009
    • 2008

Poezim

  • Pravidla (opens in new tab)
  • 2025
    • Témata
    • Básně

Vánoční nadílka

  • Pravidla
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • Starší ročníky
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2016
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2015
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2014
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2013
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2012
    • 2011
    • 2010
    • 2009
    • 2008

Padesátka

  • Pravidla
  • 2025
  • 2023
    • Bodovací tabulka 2023 (opens in new tab)
  • 2021
    • Bodovací tabulka 2021 (opens in new tab)
  • 2019
    • Bodovací tabulka 2019 (opens in new tab)
    • Upoutávky

Ostatní

  • Články
  • Překladatelova rukavice (archiv) (opens in new tab)

Drupal-web.cz - tvorba a migrace webů v Drupalu.

DMD Bonus č. 6 pro 24. 4. 2015. Téma: Nezáleží na tom, jestli věříte v reinkarnaci. Důležité je, jestli reinkarnace věří ve vás.

Od Nifredil | Čt, 23. 04. 2015 - 23:47

Mysleli jste si, že pro dnešek už jsme s tématy skončili? Chyba lávky! Máme pro vás další vypečený bonus.
Z wikipedie jsme se dozvěděly, že dnes je Mezinárodní den laboratorních zvířat (ne, my taky nevěděly, že mají svůj den).
Při této příležitosti bychom od vás chtěly napsat fejeton. Fejeton je krátký publicistický útvar (v našem případě extrémně krátký). Fejeton vtipně zpracovává zdánlivě nevýznamné, ale zajímavé téma a ukazuje všední věci v novém světle, přičemž je autor hodně subjektivní a vychází z vlastních zážitků. Fejeton je taková glosa na současné dění, ironizující komentář. Pro bližší informace o fejetonu pomůže opět wikipedie.
Chceme, aby drabble bylo vtipné, až sarkastické, na aktuální téma (samozřejmě je možné téma aktuální v daném fandomu) a psané hodně subjektivně (žádná novinářská objektivita!:)). Nezapomeňte na výstižný název drabble, aby nás to nalákalo na čtení. Poslední podmínkou je, že drabble musí být psané v próze.
Aby toho nebylo málo, tak téma na tento bonus je citát ze Zeměplochy Terryho Pratchetta. Kachna tomu, kdo nám řekne z jaké knihy (správná odpověď není, já to nevím:)).
P.S. Laboratorní zvířátka nejsou součástí zadání. Berte to jako další Věděli jste, že... Drabble nemusí o laboratorních zvířatech nic obsahovat:)
Téma pro bonus č. 6 pro 24. 4. 2015: Nezáleží na tom, jestli věříte v reinkarnaci. Důležité je, jestli reinkarnace věří ve vás.
Toto téma bude uzavřeno 25. 4. 2015 v 23:59.
Bodíky můžete sledovat zde.
Nezapomeňte si přečíst FAQ.
V případě nejasností konzultujte Pravidla.
Nová pravidla pro počítání slov.
Náš email: drabble.sos@gmail.com

DMD Bonus č. 6 pro 24. 4. 2015. Téma: Nezáleží na tom jestli věříte v reinkarnaci. Důležité je jestli reinkarnace věří ve vás.
25. 4. 2015 v 23:59

Maškaráda? Určitě je to v

Profile picture for user Čespír

Čespír

11 let zpět
Trvalý odkaz

Maškaráda? Určitě je to v divadelním představení, ale tahle myšlenka byla asi na víc místech.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

"Ale já nevěřím v reinkarnaci

Profile picture for user Keneu

Keneu

11 let zpět
Trvalý odkaz

"Ale já nevěřím v reinkarnaci!" zaprotestoval.
KVÍK
A to, jak pan Liberka porozuměl s absolutní hlodavčí jasností, znamenalo: reinkarnace věří v tebe.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Maškaráda? Určitě je to v by Čespír

Ano, přesně odtud to je:)

KaTužka

11 let zpět
Trvalý odkaz
Ano, přesně odtud to je:)
  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to "Ale já nevěřím v reinkarnaci by Keneu

Já mám dojem, že to bylo v

Profile picture for user Aveva

Aveva

11 let zpět
Trvalý odkaz
Já mám dojem, že to bylo v Pravdě. Ale ony se mu tyhle myšlenky dost prolínají celou sérií, tak je pravděpodobné, že to bude na více místech :o)
  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Do kopru! Už nikdy neřeknu

Profile picture for user Terda

Terda

11 let zpět
Trvalý odkaz

Do kopru! Už nikdy neřeknu křivého slova proti básničkám, detektivkám, dada ani reklamě :D Tohle bude brutální :D

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Já bych řekla Otec prasátek.

Profile picture for user Julie

Julie

11 let zpět
Trvalý odkaz

Já bych řekla Otec prasátek. Ale vůbec si nejsem jistá.
Ale teda klobouk dolů, tohle teda je téma. Ale alespoň jeden bonus bych letos fakt dát měla!

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

No tohle.. co to.. eh? :D

Profile picture for user strigga

strigga

11 let zpět
Trvalý odkaz

No tohle.. co to.. eh? :D
Tak tohle můj mozek asi nedá. Fejeton, tyjo! To jsem naposledy psala tak před šesti lety :D :D a to téma, teda vy jste normální kapři v medu.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Můj muž tipuje Equal Rites...

Profile picture for user Blanca

Blanca

11 let zpět
Trvalý odkaz

Můj muž tipuje Equal Rites... já svobodně přiznávám, že většina Zeměplochy je stále teprve na mém to-read listu, takže nemám tušení.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Hardcore. Už mám nápad, ale

Profile picture for user Tenny

Tenny

11 let zpět
Trvalý odkaz

Hardcore. Už mám nápad, ale jestli to bude fejeton, bůh ví. :D

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

ach jo

Profile picture for user Aries

Aries

11 let zpět
Trvalý odkaz

ach jo

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Hmm. Asi jsem tu jedinej,

Profile picture for user Owes

Owes

11 let zpět
Trvalý odkaz

Hmm. Asi jsem tu jedinej, komu tohle zadání přijde jako nesmysl, že?

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Povídej, přeháněj, co ti

Nifredil

11 let zpět
Trvalý odkaz
Povídej, přeháněj, co ti příjde jako nesmysl? Že zadání nedává smysl? nebo ti přijde blbost psát fejeton za daných podmínek?
  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Hmm. Asi jsem tu jedinej, by Owes

Přesně jak řekla Lejdynka. Už

Profile picture for user Owes

Owes

11 let zpět
Trvalý odkaz

Přesně jak řekla Lejdynka. Už mi to připadá přeplácaný. Prostě téma v tématu. To ve spojení s fejetonem není úplně dobrej nápad. Zvlášť, když už defaultně je autor svázán 100 slovy, což je na fejeton dost málo.
Mně je to fuk, já si s tím poradím, jenom je mi líto těch, kteří si posledním speciálním bonusem chtěli třeba vylepšit skóre a najednou mají vyplodit drabble na tohle. :-/ (Navrhoval bych - ačkoli možná marně doufám, že za rok tu nic horšího nebude - dát nám takovouhle ťafku příště už na začátku, kdy mají autoři dost energie a nadšení.)
Tímto končím svůj vyčerpávající traktát. Příští rok bych v bonusu uvítal drabble ve formě oficiální stížnosti. :D

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Povídej, přeháněj, co ti by Nifredil

Tak zase od toho je to výzva,

Profile picture for user Blueberry Lady

Blueberry Lady

11 let zpět
Trvalý odkaz

Tak zase od toho je to výzva, ne? :-)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Přesně jak řekla Lejdynka. Už by Owes

No vidíš a nám to spojení

KaTužka

11 let zpět
Trvalý odkaz

No vidíš a nám to spojení přišlo naopak velice vhodné a myslím, že téma je na fejeton jako ulité.
Bonus by měl být opravdová challenge a ne další drabble do počtu. Bonus není o dalším bodíku, ale o překonávání sebe sama. Já osobně si nemyslím, že je špatné ho dát v druhé půlce DMD, protože i když nápady docházejí, tak právě psaní něčeho úplně jiného ti může vehnat novou krev do žil a vytrhnout tě ze stereotypu.
Nad stížností se zamyslíme:)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Přesně jak řekla Lejdynka. Už by Owes

A já bych se přidala s tím,

Peggy

11 let zpět
Trvalý odkaz

A já bych se přidala s tím, že bývalo dobrým zvykem dávat bonusy tohoto typu ve středu. Dát něco takového bez varování až před víkendem, kdy lidi odjíždějí na výlety, na chalupy a podobně, a nejsou na signálu, je ... no... ne úplně šťastný. Nebo kdyby to aspoň bylo do neděle, aby ti z nás, co nejsou neustále nalepeni na monitoru a klávesnici, měli šanci to dát. Já jsem sice něco spáchala, ale až po návratu z celovíkendové akce a najednou koukám, že už to nezveřejním, leda bez bodu. :-(((

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Přesně jak řekla Lejdynka. Už by Owes

Peggy, to není pravda. Každý

Nifredil

11 let zpět
Trvalý odkaz

Peggy, to není pravda. Každý rok si dáváme pozor, abychom podobné bonusy nezadávaly vždy ve stejný den a aby se z nich nestal "tradiční středeční bonus". Cílem těchto bonusů je, aby byly nečekané a rozhodně bez varování. Navíc na ně je vždycky čas dva dny, tedy dvakrát tolik času, než na běžné téma. Koneckonců body nejsou všechno, jestli tě to téma inspirovalo, klidně si něco napiš.

A trochu mě mrzí, že vyzdvihuješ lidi, co nejsou neustále nalepeni na monitoru. To my taky nechceme být, leč celý duben u monitoru trávíme a i ty bonusy jsou pro nás práce navíc. Jasně, děláme to dobrovolně a nikdo nás nenutí to dělat, ale trochu to zamrzí.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to A já bych se přidala s tím, by Peggy

Já nikoho nevyzdvihuju a o

Peggy

11 let zpět
Trvalý odkaz

Já nikoho nevyzdvihuju a o tom nalepení na monitoru to nebylo na vás dvě, když tohle organizujete, tak to prostě jinak nejde a dobrovolně obětujete plno volnýho času. To bylo o lidech, co píšou. Prostě říkám, že dost lidí na víkend vyrazí pryč. A takovým tohle může dost zkomplikovat situaci.
Téma jste zveřejnily sice ve čtvrtek, ale před půlnocí, takže asi dost lidí to zaregistrovalo až v pátek. A pokud někdo vyráží na víkend rovnou z práce (popřípadě doma leda popadne připravenou tašku a jede), tak jsou mu dva dny (pátek a sobota) na nic. Zejména když na rozdíl od běžného tématu se tohle nedá v nedělním bonusu nahradit.
Bonus č. 4 jste zveřejnily v úterý 14. krátce po deváté - super!
Bonus č. 2 ve středu 6. před jedenáctou večer - dost dobrý.
Dalo se to krásně stíhat.
Loni bonus č. 1 - zveřejněn ve středu, bonus 4. 3 v pondělí, bonus č. 5 v pátek, ale byl do nedělní půlnoci, takže ti, kdo na víkend jedou orazit do přírody, pořád měli šanci ho zveřejnit (a dostat bod), bonus č. 7 čtvrtek, ale již krátce po deváté večer, takže celkem dobrý.
Takže mě docela štve, že ačkoliv stíhám napsat drabble za mnohem kratší dobu, než kolik na bonus dáváte, dokonce mám ještě jeden nápad, takže bych mohla dát ty fejetony dva, tak kvůli nešťastnému času, kdy byl bonus zveřejněný, nemám šanci získat ani jeden bod, nesplním maximální počet a že jsem dva drabbly napsala je mi tudíž platný jak mrtvýmu zimník. On je rozdíl, jestli člověk přijde o bod, protože ho prostě včas nic nenapadne (nebo vůbec), nebo jestli je to kvůli nešťastně načasovanýmu zveřejnění.
Vzpomínám si, že v jednom z ročníků už tohle někdo taky řešil, dotyčná účastnice vás slušně žádala o prodloužení termínů kvůli tomu, že byly Velikonoce, krásný počasí a lidi nejen že odjížděli mimo dosah sítě, ale taky si chtěli ty velikonoce užít.
Beru to, že v doháněcím nedělním bonusu se smí nahradit jen jedno běžné téma, to je v pohodě, ale pokud dáváte téma, které se nahrazovat nedá, tak ho proboha nedávejte na víkend (a nebo ho protáhněte do neděle, kdy večer to teda lidi můžou stihnout).
Díky.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Peggy, to není pravda. Každý by Nifredil

No, pravda je, že jsem to

Esclarte

11 let zpět
Trvalý odkaz

No, pravda je, že jsem to taky málem zbodala v domnění, že je to přes víkend. Ve čtvrtek před půlnocí už jsem byla na kutích, ráno jsem vesele nechala internet plavat v domnění, že je všechno v pořádku a z práce se sem bojím lízt (i když občas hřeším, pšššt), takže jsem to objevila navečer a myslela si, že to je na sobotu a na neděli. A že bych si to tedy taky mohla na té chatě promyslet a hodit to sem po návratu. No, naštěstí jsem si řekla, ať to mám před tím víkendem z krku a taky dostala včas spásný nápad.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já nikoho nevyzdvihuju a o by Peggy

Spoustu lidí má internet v

Profile picture for user Dangerous

Dangerous

11 let zpět
Trvalý odkaz

Spoustu lidí má internet v mobilu. A když ne, vždy se dá s někým domluvit a nacvakat to po SMSkách. Jeden rok jsem takhle jedno či dvě drabble po SMSkách poslala a nebyl problém.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já nikoho nevyzdvihuju a o by Peggy

A taky jsou lidi, kterým

Profile picture for user Aries

Aries

11 let zpět
Trvalý odkaz

A taky jsou lidi, kterým shoří počítač (já předloni), lidi, co nestíhají ne kvůli výletu, ale z vážných rodinných nebo pracovních důvodů, a v neposlední řadě lidi, kterým něco kikslo za pět minut dvanáct a už nestihli drable vložit.
No.
A pak jsou lidi, co vědí, že bonusy jsou navíc, takže pro konečný výsledek je jedno, jestli je drablat 30 nebo 34, a nemyslej si, že napsat každý den jedno až tři drablata je povinnost, pro jejíž splnění se jim musejí poskytnout veškeré možné i nemožné podmínky.
Je to hra s dobrovolnou účastí prokristapána. Jestli ze 150 lidí jen slabá čtvrtinka začne frfňat, že tohle, že tamto, tak snad bude lepší rovnou zavřít krám a vykašlat se na to.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Peggy, to není pravda. Každý by Nifredil

Amen.

Profile picture for user strigga

strigga

11 let zpět
Trvalý odkaz

Amen.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to A taky jsou lidi, kterým by Aries

Souhlasím. DMD je dobrovolná

Profile picture for user Scully

Scully

11 let zpět
Trvalý odkaz

Souhlasím. DMD je dobrovolná challenge a bonusy jsou prostě navíc. Další možnost, jak nahnat body, pokud jsme nestihli napsat víc normálních drabblat.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to A taky jsou lidi, kterým by Aries

Tak. *vděčník* *souhlasík*

Nifredil

11 let zpět
Trvalý odkaz
Tak. *vděčník* *souhlasík*
  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to A taky jsou lidi, kterým by Aries

Přidávajík, děkujík.

KaTužka

11 let zpět
Trvalý odkaz
Přidávajík, děkujík.
  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tak. *vděčník* *souhlasík* by Nifredil

Tak tak.

Profile picture for user nettiex

nettiex

11 let zpět
Trvalý odkaz

Tak tak.

Hlavně klid! (A když to říká autor-neurotik, tak je to pravda. xD)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to A taky jsou lidi, kterým by Aries

Vážné rodinné nebo pracovní

Peggy

11 let zpět
Trvalý odkaz

Vážné rodinné nebo pracovní důvody má občas každej, akorát to nemá každej zapotřebí zveřejňovat, a hlavně to jsou věci, které organizátorky nemůžou ovlivnit.
Dobu zveřejňování bonusů naopak ovlivnit můžou (kdo jiný taky?) a určitě by tady hodně lidí kvitovalo s povděkem, kdyby při tom myslely na ty, kdož se řídí pravidlem č. 5 z Desatera účastníka DMD "Budeš mít soukromý život i v dubnu."
A co si kdo myslí nebo nemyslí, to ví jen on sám, takže by nikomu nikým nemělo být kladeno do pusy/klávesnice něco, co neřekl/nenapsal.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to A taky jsou lidi, kterým by Aries

Peggy, ale my taky nesedíme

Nifredil

11 let zpět
Trvalý odkaz

Peggy, ale my taky nesedíme celý večer u počítače a nemneme si ruce, jak vás budeme trápit a jak téma vložíme až o půlnoci. Já vkládám, kdy na to mám čas. Není výjimkou, že v práci trčím třeba to deseti večer. Nebo jdu z práce v půl sedmý, jdu na tancování, dorazím domu v devět, dám si večeři, mám nějaký ten soukromý život a teprve pak mám čas si v klidu sednout k počítači a zadat téma. Takže i my chceme mít soukromý život. Čas zadávání témat není žádná promyšlená strategie, jak vám zabránit tvořit. My to zadáváme, jak nám to zrovna vyjde.

Navíc se opravdu snažíme vycházet účastníkům vstříc. Letos už dvakrát jsem byla výslovně požádána, jestli bych nezvládla vložit drabble brzo a v obou případech jsem vyhověla. Ale ne vždycky to vyjde. A upřímně - je to pro nás menší stres, když si prostě můžeme vkládat, jak se nám zachce (v rámci pravidel) a budem to dělat i dál:)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Vážné rodinné nebo pracovní by Peggy

Nif, nic takového jsem

Peggy

11 let zpět
Trvalý odkaz

Nif, nic takového jsem neřekla. Rozhodně si nemyslím, že byste to dělaly schválně, to fakt ne! A samozřejmě dodržujete pravidla a dřívější vložení je z vaší strany milé.
Vyjádřila jsem názor, že načasování toho bonusu bylo poněkud nešťastné a jestli by bylo možné vzít to příště v potaz. Pokud bonus nelze dohnat v nedělním bonusu, bylo by lepší vložit ho tak, aby o možnost získat bod nepřišli ti, kteří jedou na víkend pryč. Což by asi uvítalo víc účastníků. Nic víc, nic míň.
Body samozřejmě nejsou důvod, proč účastník píše, ale asi každý je potěšen, když se mu za plný počet drabblů podaří získat plný počet bodů.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Peggy, ale my taky nesedíme by Nifredil

Dobu zveřejnění mohou

Profile picture for user Danae SOS

Danae SOS

11 let zpět
Trvalý odkaz

Dobu zveřejnění mohou zadavatelky ovlivnit jen částečně, protože už dávno nejsou studentky s pružnou pracovní dobou.
Stejně jako některým účastníkům může bonus přes víkend nevyhovovat, najdou se jistě i účastníci, kteří mají naopak na psaní čas jedině o víkendu, a tak každý chvilku tahá pilku.
Čas a způsob zadávání témat je plně kompetenci zadavatelek.
A tím bych tuto debatu s dovolením ukončila.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Vážné rodinné nebo pracovní by Peggy

Omlouvám se, že jsem do

Profile picture for user Dangerous

Dangerous

11 let zpět
Trvalý odkaz

Omlouvám se, že jsem do diskuze poslala ještě své dva postřehy, tenhle komentář jsem si přečetla až potom. Nechci na ně odpověď. ^^

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Dobu zveřejnění mohou by Danae SOS

Ako zástanca hesla „Prečo

Profile picture for user Stevko

Stevko

11 let zpět
Trvalý odkaz

Ako zástanca hesla „Prečo robiť to, čo za mňa môže urobiť technika“ si myslím, že by sa možno oplatilo, aby sa témy zadali do stroja naraz pred začiatkom a boli by zverejňované automatom furt v tú istú hodinu. To by vyriešilo to, že sa organizátorky dostávajú k počítačom v suboptimálnom čase. A dátumy bonusov si nahádzať mincami či kockami pred začiatkom tajne.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Dobu zveřejnění mohou by Danae SOS

no ale adminka hraje taky, to

Profile picture for user Aries

Aries

11 let zpět
Trvalý odkaz

no ale adminka hraje taky, to by ty témata viděla předem, což nechce

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ako zástanca hesla „Prečo by Stevko

Ano, Kleio shořel počítač a

Profile picture for user Dangerous

Dangerous

11 let zpět
Trvalý odkaz

Ano, Kleio shořel počítač a měla všechny drabbly za několik identit.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to A taky jsou lidi, kterým by Aries

S tím souhlasím, kvůli

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

11 let zpět
Trvalý odkaz

S tím souhlasím, kvůli celovíkendové akci mimo signál jsem to právě nedala. Teda byl mobil, ale ten stačil na zveřejnění jednoho tématu a pak umřel... *my fault*

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to A já bych se přidala s tím, by Peggy

Já se tedy (po uzávěrce)

Profile picture for user Tess

Tess

11 let zpět
Trvalý odkaz

Já se tedy (po uzávěrce) vkládám, ale dovoluju si to proto, že jak Lejdy tak Peggy znám.
Dámy.
Když nejde vo život, jde o víme co.
Vezměte si že já třeba (a teď bude mé klasické holedbání) jsem tento duben trávila týden v místě, kde nejbližší telefonní signál byl na kopci tři míle daleko a jediný dostupný internet pod stromem na zahradě pozdě večer... a že občas pršívalo.
Už jste někdy kopírovaly pozdě večer pod stromem za deště napsaná drabblata a modlily jste se, aby to satelitní připojení úplně neodešlo? Ten notebook je děsně těžkej když ho držíte v jedný ruce!
(A to jsem měla na mobilu případnou dobrovolnici na posílání témat po zveřejnění a uveřejňování mých drabblat, ale co s tím když tři míle daleko do signálu, že... a náhradnici).
Jo, a byla to zábava, bylo to fajn, bylo to zpestření.
... připadala jsem si jako naprostý blázen, a to letos drabblím opět dvojnásobně. Dvojnásobný blázen. A dobrovolný.
A kdybych to bejvala nestihla, tak bych se taky nezbláznila.
(Už jsem ten blázen, žejo...)
Samozřejmě by mě to mrzelo, ale to je život.
("Miláčku, jdu jen zkontrolovat pod strom předpověď počasí. Jo a zkontrolovat zítřejší téma a zadat dnešní drabblata...")
Ještě jsme se nerozvedli.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to S tím souhlasím, kvůli by Lejdynka

No samozřejmě že jde o vy

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

11 let zpět
Trvalý odkaz

No samozřejmě že jde o vy-víte-co. Taky tady netropím hysterické scény, že jsem nestihla jeden bonus :)
(a už jste někdy psaly drabble hodinu a půl v kuse, protože půl hodiny se připojovaly různé stránky, hledal signál, mizel signál, blikal signál a všemožně jinak prudil signál, a zbylou hodinu jste se zoufale snažily naťukat na chytrém telefonu, který nemáte, neznáte a nepoužíváte, 100 slov, přičemž jste každé druhé opravovaly, protože neumíte zacházet s "chytrou" klávesnicí, pak jste se to pokusily zveřejnit a v té chvíli se vybila baterka? :D jo, a ještě v dešti!)(ale jo, zaostávám, neb jsem nebyla ve Skotsku, to jen že si to dokážu živě představit. :))

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já se tedy (po uzávěrce) by Tess

Stalo se před několika lety,

Profile picture for user Aries

Aries

11 let zpět
Trvalý odkaz

Stalo se před několika lety, že jsem byla po telefonu požádána o vložení drablete osoby mimo net, čas za pět minut dvanáct, všechno kikslo na tom, že jsem nebyla schopná ze sms správně opsat heslo, a ještě jsem té nešťastnici zablokovala účet. Naštěstí se to nějak spravilo samo a drable se dohnalo v neděli. Ale myslela jsem, že se z toho zhroutím, protože bylo strašně dobrý a já jsem jí to zvorala.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to No samozřejmě že jde o vy by Lejdynka

Jo, taky jsem jednou někomu

Profile picture for user Tess

Tess

11 let zpět
Trvalý odkaz

Jo, taky jsem jednou někomu vkládala těsně před půlnocí, ale asi o minutu nestihla. Naštěstí jsem nezablokovala nic. Ale můj telefon měl (a nový taky má, ale tam to teoreticky jde vypnout.. a já nevím, třeba je to u telefonů normální) úžasnou fíčuru, že se vždycky asi po deseti sekundách zatměl. To se to nádherně opisovalo!

Z toho úžasnýho připojování věcí a třeba když se NOD rozhodl stahovat aktualizace jsem taky rostla. Naštěstí když to bylo jen copy paste, tak to docela šlo. Ale nadávala jsem někdy jako špaček.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Stalo se před několika lety, by Aries

No mně třeba přijde, že těch

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

11 let zpět
Trvalý odkaz

No mně třeba přijde, že těch podmínek je tam trochu moc. Jakože hodně moc. S tématem samotným asi problém nemám.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Hmm. Asi jsem tu jedinej, by Owes

Je tam jedna podmínka navíc

KaTužka

11 let zpět
Trvalý odkaz

Je tam jedna podmínka navíc oproti klasickému tématu. Musí to být fejeton. To, jak by měl fejeton vypadat, jsme tam vypsaly schválně, aby to bylo všem jasné. To už víc podmínek měla reklama.
Fejeton patří mezi maturitní slohové práce, takže každý člověk, který odmaturoval (což je tady jistě většina), by měl vědět, jak se takový fejeton píše.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to No mně třeba přijde, že těch by Lejdynka

On je rozdíl mezi "vědět jak

Profile picture for user Quartermaster

Quartermaster

11 let zpět
Trvalý odkaz

On je rozdíl mezi "vědět jak se to píše" (to si najdu na wiki a nepotřebuju na to odmaturovat), a umět to pak skutečně napsat..

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Je tam jedna podmínka navíc by KaTužka

Jo nám vždycky češtinářka

Profile picture for user Terda

Terda

11 let zpět
Trvalý odkaz

Jo nám vždycky češtinářka říkala, že si u maturity spousta lidí volí fejeton, že to je krátký a ono ouha a že pokud budeme mít na výběr něco schůdnějšího, tak si fejeton vybírat nemáme.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to On je rozdíl mezi "vědět jak by Quartermaster

Jasně. Nejlepší byl „volný

Profile picture for user Martian

Martian

11 let zpět
Trvalý odkaz

Jasně. Nejlepší byl „volný slohový útvar“, tam se dalo nacpat cokoli a nemohlo to být blbě…

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Jo nám vždycky češtinářka by Terda

Tak to jsme neměli. Za to

Profile picture for user Terda

Terda

11 let zpět
Trvalý odkaz

Tak to jsme neměli. Zato vyprávění na tak pitomý téma (který už si pro jisttu nepamatuju), že reportáž z procházky Prahou se zdála schůdnější :D

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Jasně. Nejlepší byl „volný by Martian

Já si pamatuju esej, povídku

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

11 let zpět
Trvalý odkaz

Já si pamatuju esej, povídku a fiktivní deník skutečné postavy (psala jsem Tolkiena :))

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tak to jsme neměli. Za to by Terda

Tak to buď ráda, že jsi

Peggy

11 let zpět
Trvalý odkaz

Tak to buď ráda, že jsi nematurovala za reálného socialismu... Tehdy takový pěkný témata neexistovaly :-)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já si pamatuju esej, povídku by Lejdynka

To jsem ráda, líčení nebo ten

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

11 let zpět
Trvalý odkaz

To jsem ráda, líčení nebo ten fejeton bych fakt psát nechtěla :D

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tak to buď ráda, že jsi by Peggy

Tak jsem to myslela. SŠ by tě

KaTužka

11 let zpět
Trvalý odkaz

Tak jsem to myslela. SŠ by tě měla naučit to napsat. Já netvrdím, že je to jednoduché, také jsem s tím měla na gymplu problém. Také netvrdím, že to má být fejeton na "úrovni Timesu". Já jen tvrdím, že byste z fejetonu neměli být tak překvapení a koukat na to jako tele na nová vrata, protože se to na SŠ normálně učí a určitě jste si ho alespoň jednou zkoušeli napsat (na rozdíl třeba od detektivky).
Je to challenge, tudíž to nemůže být zase až tak jednoduché. Zároveň je to něco nového a nám jde o to, aby se to alespoň trochu fejetonu blížilo. Nestresujte se tím a užijte si to.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to On je rozdíl mezi "vědět jak by Quartermaster

Já se nechci hádat, ale fakt

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

11 let zpět
Trvalý odkaz

Já se nechci hádat, ale fakt myslím, že většina lidí tady, kdy většina z té většiny obvykle píše větší či menší beletristické útvary, bude spíš umět napsat detektivku (a navíc, jak vypadá detektivka ví fakt každý, pže každý četl buď Holmese nebo Poirota nebo tak, má jasné zákonitosti), než fejeton. A nás ho na škole ani neučili. Fakt ne.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tak jsem to myslela. SŠ by tě by KaTužka

Pagination
  • Aktuální stránka 1
  • Stránka 2
  • Stránka 3
  • Následující stránka Následující ›
  • Poslední stránka Poslední »
  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit