Domů
Společnost pro osvětu spisovatelů

Hlavní navigace

  • O nás
  • Diskuse
  • Autoři
  • Fandomy
  • Filtrování
  • Podpořte nás
  • Přihlásit se (opens in new tab)
Skočit na příspěvky ↓

Drobečková navigace

  • Domů
  • ???
  • Milosrdenství chci...

Informace

Pokud si chcete zřídit uživatelský účet, napište nám prosím na sos.hp.ff (zavináč) gmail.com. V mailu prosím uveďte zejména to, pod jakou přezdívkou u nás chcete vystupovat!

Uživatelské menu

  • Oblíbené povídky z Padesátky
  • Přihlásit se

Nový obsah

  • Tenkrát ve Svazu (aritmetická fanfikce) – Vé eŠ
  • Poslední zhasne – ChaosPrince
  • Letenské listy 2026 – medvedpolarni
  • Prokletije celý příběh – N.Ella
  • Za hviezdami - celý príbeh – mathej
  • Moje devítka – neviathiel
  • Memento mori – neviathiel
  • Příprava na den D – netopýr budečský
  • A tohle je příběh toho Řeka – Dirk
  • Nezemřu, ale budu žít – Profesor
Více novinek

DMD

  • FAQ
  • Pravidla
  • Návod na přidání drabble (opens in new tab)
  • 2026
    • Témata
    • Body za drabble (opens in new tab)
  • 2025
    • Témata
    • Body za drabble (opens in new tab)
    • E-kniha
  • 2024
    • Témata
    • Body za drabble (opens in new tab)
    • E-kniha
  • Starší ročníky
    • 2023
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2022
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2021
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2020
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2019
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2018
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha (opens in new tab)
    • 2017
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2016
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2015
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2014
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2013
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2012
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2010

Bingo

  • 2026 Tropické bingo
    • Pravidla
    • Povídky
    • Vylosované tropy
  • 2024 Klišé bingo
    • Pravidla (opens in new tab)
    • Povídky
    • Účastníci Binga (opens in new tab)
    • Vylosovaná klišé
  • 2014 Klišé bingo
    • Pravidla
    • Povídky
    • Účastníci Binga (opens in new tab)
    • Bingo! (opens in new tab)
    • Doporučení

Letní dobročinnost

  • Pravidla
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • Starší ročníky
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
    • 2013
    • 2012
    • 2011
    • 2010
    • 2009
    • 2008

Poezim

  • Pravidla (opens in new tab)
  • 2025
    • Témata
    • Básně

Vánoční nadílka

  • Pravidla
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • Starší ročníky
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2016
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2015
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2014
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2013
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2012
    • 2011
    • 2010
    • 2009
    • 2008

Padesátka

  • Pravidla
  • 2025
  • 2023
    • Bodovací tabulka 2023 (opens in new tab)
  • 2021
    • Bodovací tabulka 2021 (opens in new tab)
  • 2019
    • Bodovací tabulka 2019 (opens in new tab)
    • Upoutávky

Ostatní

  • Články
  • Překladatelova rukavice (archiv) (opens in new tab)

Drupal-web.cz - tvorba a migrace webů v Drupalu. Katecheze. Kniha jízd. Sborová kancelář. Místa reformace.

Milosrdenství chci...

Profile picture for user Lee
Od Lee | So, 30. 04. 2022 - 21:31
Ze života

Od protestujících nás odděluje policejní kordon. Jak procházíme kolem epicentra odporu, nepříjemné hvízdání se mi zakusuje do uší a já jsem překvapena množstvím vlastních emocí. Jejich agresivní část, kterou začutávám někam dozadu do lebky, by ty otravné hlasy nejradši škrtla. Nemají pravdu a šmytec. Pryč s nima.
Milosrdnější kousek mě samé silou odtrhává pohled od rozčilujících transparentů, přestává se snažit rozeznávat skandovaná hesla a místo toho hledá v davu obličeje.
Bohu díky, že je o tolik těžší nenávidět člověka, kterému vidíme do tváře.
Znovu nakopnu agresivní oblast týlní kosti a snažím se modlit.
Bože, smiluj se nad námi. Nade všemi.

Z dnešního pochodu pro život. :)
Děkuji moc za celý duben, jste skvělí. Omlouvám se, že jsem letos rezignovala na komentování, mrzí mě to. Žehnám vám všem dobré do dalších měsíců a těším se na vás snad na pikniku a zase napřesrok. :)

DMD č. 30. pro 30. 4. 2022. Téma: A šmitec

:)

Profile picture for user ChaosPrince

ChaosPrince

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Já jsem jeden z těch nepříjemně hvízdajících. Je milé vidět, že sis to užila, stejně jako já.
Příště půjdem zas. I s rozčilujícíma transparentama. To se spolehni ;-)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Já jsem tam nebyla, ale

Profile picture for user Aries

Aries

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Já jsem tam nebyla, ale kdybych byla, tak taky na téhleté druhé straně

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to :) by ChaosPrince

Tady drabble to popisuje dost

Profile picture for user ChaosPrince

ChaosPrince

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Tady drabble to popisuje dost dramaticky.
Policejní kordony se dělají při každé nahlášené demo, nebylo to jen kvůli nám (nebo nim). Postáli jsme si před Rudolfinem a hlasitě řekli co si myslíme o lidech, kteří mají dojem, že můžou nařizovat jiným lidem co mají dělat se svým tělem. Naprosto v klídku a míru.
No a pak to mělo ještě takovou laskavou dohru na mši ve svatém vítu, kdy předseda pořádajícího spolku Hnutí pro život rozflákal fotografovi objektiv a ještě na něj zaklekl. Láska a mír, asi :)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já jsem tam nebyla, ale by Aries

Přesně tak. Toho drahouška

Profile picture for user hidden_lemur

hidden_lemur

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Přesně tak. Toho drahouška předsedu řeší policie, byla u toho spousta svědků.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tady drabble to popisuje dost by ChaosPrince

viděla jsem fotky, zřejmě

Profile picture for user Aries

Aries

4 roků zpět
Trvalý odkaz

viděla jsem fotky, zřejmě akce v pohodě. O tom fotografovi vím, jen mi neseplo, že to bylo v souvislosti s touhle akcí, on se nerozepisoval, proč se to stalo.
A asi teda radši vodní příměří, původně jsem to drable vůbec nechtěla komentovat, no ale takhle jsem se přilípla a radši zas jdu

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tady drabble to popisuje dost by ChaosPrince

Máš pravdu. Nechtěla jsem,

Profile picture for user hidden_lemur

hidden_lemur

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Máš pravdu. Nechtěla jsem, zvedl se mi z těch pokrytců žaludek. Jdu radši psát.:)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to viděla jsem fotky, zřejmě by Aries

Tohle si žádné Vodní příměří

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

4 roků zpět
Trvalý odkaz

....

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to viděla jsem fotky, zřejmě by Aries

No, já nevím, jestli jsem to

Profile picture for user Lee

Lee

4 roků zpět
Trvalý odkaz

No, já nevím, jestli jsem to popisovala dramaticky, však netvrdím, že kordony jsou něco neobvyklého. :D
Jenom by mě zajímalo, jak nařizujeme druhým lidem, co mají dělat se svým tělem? Pokud vím, v tom jsou naprosto svobodní (ačkoli ne bezbřeze, taky se léčí lidé, co se sebepoškozují), nám nepřijde v pořádku, že přitom ubližují jiným lidem a to navíc dětem, které se nemohou bránit.
Jenom si prostě musíš uvědomit, že to, co je pro Tebe "v klídku a míru", je pro spoustu lidí hodně nepříjemné a budí to emoce. Ale chápu, mrzí mě a omlouvám se za případy, kdy jsme povolili své agresivní stránce. O tom byla ostatně trochu i tahle stoslůvka.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tady drabble to popisuje dost by ChaosPrince

*

Profile picture for user ChaosPrince

ChaosPrince

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Tím, že podporujete zákaz potratů se snažíte o velmi zásadní zásah do svobody jedince. Potraty jsou součástí lékařské péče - zákazem potratů by došlo k omezení této péče. To by mělo v některých případech fatální následky - dohledej si třeba co následovalo po zákazu potratů v Polsku. Připadá ti to v pořádku?

Pokud pro vás náš způsob protestu byl nepříjemný a budil emoce - skvělé, účel byl splněn. Já se dívám na fotky z té vaší akce - a vůbec třeba nevím co si mám myslet o transparentu, který jste tam také měli, a který hlásal - cituju - "život plodu je víc než život ženy". To je podle vás normální, určovat, který život je víc a který míň? A jaká pro to používáte kritéria? Uvědomuješ si co za odpornou rétoriku to máte? Jaké by to mělo důsledky, kdybyste ta svá tvrzení uvedli někdy do praxe? Opět, podívej se do Polska, kde došlo ke smrti několika žen, protože jim lékaři nesměli provést potrat. Nakonec zemřela žena, i nenarozené dítě. A z jejích dalších dětí, které měla doma, se stali napůl sirotci. Připadá ti to v pořádku? Tohle je to za co bojujete?

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to No, já nevím, jestli jsem to by Lee

Naprosto s tebou ChaosPrince

Profile picture for user Tora

Tora

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Naprosto s tebou ChaosPrince souhlasím. Nikdo nemá nárok nikomu nic nařizovat. To co se děje Polsku je šílené.
Víc nenapíšu, protože... Protože.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to * by ChaosPrince

Až na to, že Hnutí pro život

Profile picture for user Lee

Lee

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Až na to, že Hnutí pro život neusiluje o legislativní změnu ve věci potratů. Snaží se o změnu atmosféry ve společnosti, aby prostě měl každý člověk právo na život. Vy asi nepokládáte nenarozené děti za lidi. A to je ten bod, na kterém to všechno stojí a padá, neshodneme se primárně, protože spolu nesdílíme tuto premisu.
Souhlasím, že porovnávat hodnotu lidských životů je problematické. Ale to přece dělají obě strany - odvoláváš se na zemřelé polské ženy, ale tím zase upřednostňuješ jejich životy před životy potracených dětí...
(Na druhou stranu odvolávat se na jeden transparent a na základě toho odsoudit celé hnutí mi nepřijde fér. Na proukrajinských demonstracích se taky setkávám s transparenty, se kterými nesouhlasím, ale to neznamená, že bych na dané demonstrace měla přestat chodit, ani že jejich organizátoři mají špatnou rétoriku.)
Kromě toho součástí křesťanské morálky není povinnost ženy obětovat se za své dítě, takže nevím, proč nám prosazování takovéhoto přístupu tak přímočaře připisuješ.
Děkuji ovšem za sdílení Tvého pohledu.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to * by ChaosPrince

K další debatě viz níže.

Profile picture for user sos

sos

4 roků zpět
Trvalý odkaz
K další debatě viz níže.
  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Až na to, že Hnutí pro život by Lee

Taky jsem nebyla, ale dokud

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Taky jsem nebyla, ale dokud bude legální podporovat Gileád, tak budu kdekoliv online pískat tak hlasitě, až z toho budou zaléhat uši.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já jsem tam nebyla, ale by Aries

Hele, a napadlo tě aspoň

Profile picture for user hidden_lemur

hidden_lemur

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Hele, a napadlo tě aspoň přemýšlet, PROČ ti lidé protestují? Sleduješ média? Víš, co se děje?

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Posvátnej život, neasi. Živí

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Posvátnej život, neasi. Živí lidé práva nepotřebuji.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Hele, a napadlo tě aspoň by hidden_lemur

Přemýšlela jsem nad tím

Profile picture for user Lee

Lee

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Přemýšlela jsem nad tím mnohokrát, ale upřímně tomu nerozumím. Třeba mi to můžeš ozřejmit... :)
Jestli narážíš na situaci na Ukrajině, tak o tom se nechci hádat, ale protestující byli na pochodu pro život i před covidem a Hnutí pro život je dlouholetá iniciativa, takže redukovat to na současnou situaci mi přijde zvláštní.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Hele, a napadlo tě aspoň by hidden_lemur

*

Profile picture for user ChaosPrince

ChaosPrince

4 roků zpět
Trvalý odkaz

K tomu viz třeba ta moje odpověď výš. Když omezíte přístup k potratům, tak nenastane to, že se bude v Česku rodit více šťastnejch miminek. Ty ženský budou potrácet dál, jenomže doma, svépomocí, za ohromných zdravotních rizik. A budou následovat tragické případy úmrtí.

A vono k té redukci na současnou situaci - pokud narážíš na aféru "houkadla a pepřáky" - tak ta svědčí jen o tom, jak mizivou představu to hnutí má o znásilnění a o jeho důsledcích. Připadá mi, že někdo, kdo se takto projevuje, a tím odkrývá vlastní míru neznalosti, absolutně není oprávněn pokoušet se zavádět jakékoli společenské změny ve vztahu k lidským právům obecně. A je docela zvláštní, že hnutí tu, jak sama říkáš, působí už tak dlouho, a přesto má tak mizerný vhled do problematiky, pokud se týká širšího záběru a ne jen pokřikování o potratech a vraždách.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Přemýšlela jsem nad tím by Lee

Ow.

Profile picture for user Owlicious

Owlicious

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Tohle mi připomnělo moji zkušenost na kdysivá prvním Pražském Pride Parade, kde když jsme procházeli přes Jungmannovo náměstí, tak z jedné strany na nás zpoza policejního kordonu pokřikovali neonáckové... a z druhé strany zpoza druhého policejního kordonu dost podobná hesla přicházela od "křesťanských aktivistů". Tehdy jsem měla chuť jednoho z té druhé skupiny chytit a přetáhnout k té skupině první - a zeptat se, jestli je přesvědčen, že křesťan by měl znít jako nácek...

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Jo, taky si pamatuju...

Profile picture for user hidden_lemur

hidden_lemur

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Jo, taky si pamatuju... Hlavně na pána, co držel transparent plný hesel o lásce k Ježíši a zároveň na nás řval, že patříme do koncentráku.:D Lovely. Přesně v tu chvíli jsem mluvila s babičkou, která na Pride doprovázela svou vnučku s přítelkyní, protože ji chtěla podpořit.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ow. by Owlicious

Rozumím. To mě mrzí. Na

Profile picture for user Lee

Lee

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Rozumím. To mě mrzí. Na druhou stranu máš pak také představu, že člověka to zaskočí od lidí, u kterých má dojem, že typicky hlásají toleranci. Ale možná už vlastně ztrácím přehled o tom, s kým se neshodnu. :)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ow. by Owlicious

Já myslím, že zrovna my dvě

Profile picture for user Owlicious

Owlicious

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Já myslím, že zrovna my dvě se shodneme na spoustě věcí ;-)
Zejména na tom, že tolerance a láska k bližnímu by se měla projevovat i v případech, kdy s ním, třeba i oprávněně, nesouhlasíme. Možná zejména v těch případech (a to ať už je konzervativnější, nebo liberálnější, než my sami).
Jinými slovy, možná nesouhlasím stoprocentně s tím, s kým a za co jsi pochodovala, ale budu do posledního dechu bránit tvoje právo pochodovat a doufat, že lidi jako ty dokážou třeba pomoct někomu, komu já bych pomoct nedokázala ;-)
(Omlouvám se, jestli se dneska vyjadřuji jako hotentot.)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Rozumím. To mě mrzí. Na by Lee

Dle mého názoru nikdo nemá

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Dle mého názoru nikdo nemá právo řvát po tom, aby byl někdo jiný omezovaný ve vlastních právech. Tohle se svobodou slova nemá naprosto nic společného. Nechtějí potraty? Ať na ně nechodí a starají se o sebe. Láska k bližnímu se neprojevuje tím, že přinutím ženu mít dítě, které nechce.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já myslím, že zrovna my dvě by Owlicious

Tady asi připojím svůj

Esclarte

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Tady asi připojím svůj souhlas, a zase jdu.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Dle mého názoru nikdo nemá by Lejdynka

Já nemyslela Tebe, když jsem

Profile picture for user Lee

Lee

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Já nemyslela Tebe, když jsem zmiňovala ty, se kterými se neshodnu, ale protestující na včerejším pochodu. :) (Myslela jsem, že k progresivním názorům typicky patří tolerance, proto mě vlastně zaskočila ta emocionální reakce, ale - jak jsem psala - nejspíš je to způsobeno mým zjednodušeným pohledem na lidi.)
Jinak s Tvým druhým odstavcem zcela souhlasím, on je jen problém v tom, že se často lidé rozchází v názoru na to, jak se projevuje láska k bližnímu. :)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já myslím, že zrovna my dvě by Owlicious

Drabble je skvělé, působivé,

Profile picture for user Faob

Faob

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Drabble je skvělé, působivé, emocionální... Ano, pohled do tváří pomáhá pochopit i... těžko pochopitelné. Komentáře mají k vodnímu příměří dost daleko, já když s tématem a postojem drabblete nesouhlasím, tak ho prostě nekomentuji. Komentář má - aspoň tak jsem to byl učen - potěšit, nikoli se s autorem hádat...

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

*

Profile picture for user ChaosPrince

ChaosPrince

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Komentáře jsou tu od komentování. Pokud chcete jen komentáře povzbudivé, pochvalné a souhlasné, uveďte si to do úvodní poznámky. Jen mám dojem, že pak už to nebude komentář v pravém slova smyslu.
A k drabbli jsem se vyjádřit chtěl, jelikož popisuje něco, co se mně osobně velmi dotýká.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Drabble je skvělé, působivé, by Faob

Ano, DMD se od sociálních

Profile picture for user Faob

Faob

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Ano, DMD se od sociálních sítí lišilo v tom, že "komentáře" nebyly komentáři v pravém slova smyslu, ale v rámci vodního příměří se psala jen ta přívětivá a souhlasná... Hádat se můžeme všude možně dost. Škoda, že to kazíš. Ale svým způsobem zajímavě dopovídáš to drabble, jak "pravda" pravidla nectí...

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to * by ChaosPrince

Je ale taky dobrým zvykem dát

Profile picture for user Aries

Aries

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Je ale taky dobrým zvykem dát předem nějaké varování, když dávám kontroverzní a rozrušující drable. To se bohužel nestalo.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ano, DMD se od sociálních by Faob

To mě mrzí, aries, kromě toho

Profile picture for user Lee

Lee

4 roků zpět
Trvalý odkaz

To mě mrzí, aries, kromě toho, že jsem nečekala, že by ve večerní záplavě posledního dne mělo šanci na více čtenářů, mě nenapadlo, že bude čteno takto kontroverzně (a o "rozrušujícím" aspektu mě nenapadlo ani uvažovat).
Zjevně se s některými mísťnáky tragicky neshodnu ve vymezení extremistických postojů. :D

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Je ale taky dobrým zvykem dát by Aries

Podívej, já mám do aktivismu

Profile picture for user Aries

Aries

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Podívej, já mám do aktivismu hodně daleko, ale když jsem si to drable přečetla, nadskočila jsem půl metru do vzduchu. A přemýšlela jsem dost dlouho, jestli něco napsat, ChaosPrince mě předběhl, tak jsem jen připsala souhlas. Nekřičím na tebe, vlastně se ani moc nedivím, žes tam byla, ale na druhou stranu nechápu, jak je možné, že tě vůbec nenapadlo, že tady můžeš potkat někoho, kdo byl na té druhé straně? Navíc nevíš, nemůžeš vědět, jaké různé zkušenosti za sebou kdo má a jak moc je pro něj tohle téma citlivé, takže trigger warning tam rozhodně měl být. A když už teda ještě jednou píšu, tak ještě jednu osobní poznámku si neodpustím: mně vůbec nevadí, kam a za co chodíš demonstrovat, ani mi nevadí, cos o tom napsala, literárně je drable samozřejmě dobrý, ale strašně mě urazil ten smailík na konci poznámky. Psát o takhle vážné - a pro mnoho lidí absolutně zásadní, protože opakuju, nevíš, kdo to bude číst - věci a zakončit to úsměvem, jako kdybys vyprávěla o odpoledni v zoo... Kdybych se já rozhodla napsat drable o potratech, tak tam varování rozhodně dám. Celá tahle diskuse by tady potom ani být nemusela.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to To mě mrzí, aries, kromě toho by Lee

Já myslím, že drabble samo

Profile picture for user Owlicious

Owlicious

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Já myslím, že drabble samo totiž ani tolik pobuřující nebylo, aby si zasloužilo trigger warning. Kdyby ho poznámka na konci nevztáhla ke konkrétnímu kontroverznímu tématu, tak si nikdo ani nevšimne... Protože samotné drabble podle mě bylo velice hezky popsaným obecným jevem spousty demonstrací a rozpoložení demonstrujících.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to To mě mrzí, aries, kromě toho by Lee

A nebo nechat bez poznámky.

Profile picture for user Aries

Aries

4 roků zpět
Trvalý odkaz

A nebo nechat bez poznámky. Máš pravdu

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já myslím, že drabble samo by Owlicious

Já bych jen trochu mimo

Profile picture for user Aveva

Aveva

4 roků zpět
Trvalý odkaz
Já bych jen trochu mimo podotkla, že Vodní příměří nezakazuje psát nesouhlasné a kritické komentáře. To, že se kritické komentáře většinou nepíšou je způsobené spíš tím, že napsat kritický komentář je většinou časově náročnější, než napsat pochvalu, takže se tím nikdo moc nezdržuje.
  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ano, DMD se od sociálních by Faob

Ten drabble má k Vodnímu

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Ten drabble má k Vodnímu příměří taky dost daleko, neboť propaguje extremismus.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Drabble je skvělé, působivé, by Faob

Myslím, že Jsi ho nečetla

Profile picture for user Faob

Faob

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Myslím, že Jsi ho nečetla pozorně, naopak proti extremismu mluví. A upřímně - ledasjaký příspěvek tu propaguje kdeco, naštěstí nejsme nikdo držitelem pravdy, aby určoval, co je a co není extrémní. Vše dobré!

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ten drabble má k Vodnímu by Lejdynka

No kromě toho, že úplný

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

4 roků zpět
Trvalý odkaz

No kromě toho, že úplný zákaz potratů je extrémní, ale když myslíš :D Pravda je jen jedna, at se kdo chce snaží jak chce.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Myslím, že Jsi ho nečetla by Faob

Souhlasím, pravda je jen

Profile picture for user Lee

Lee

4 roků zpět
Trvalý odkaz

Souhlasím, pravda je jen jedna. A nikdo nejsme jejím držitelem, jak psal Faob. :)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to No kromě toho, že úplný by Lejdynka

Za SOS si vážíme toho, že se

Profile picture for user sos

sos

4 roků zpět
Trvalý odkaz
Za SOS si vážíme toho, že se tahle diskuse udržela v mezích slušnosti a věcnosti. Nyní bychom ale rádi poprosili účastníky diskuse, aby v rámci vodního příměří přestali čeřit hladinu. Že zkušenosti víme, že i při těch nejlepších úmyslech se při online diskusích na výbušná témata snadno může něco ztratit v překladu a původně konstruktivní debata se překlopí v hádku, která neprospějeje nikomu.
  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

pardon, poznámka naskočila,

Profile picture for user Aries

Aries

4 roků zpět
Trvalý odkaz

pardon, poznámka naskočila, než jsem dopsala ten svůj elaborát. Už mlčím

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Za SOS si vážíme toho, že se by sos

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit