Jeho Achillova pata

Obrázek uživatele Carmen
Fandom: 
Varování: 

Vulgární jazyk - jedno italské neslušné slovo.

Drabble: 

Odrazí se, zhoupne se na trámu, přeskočí propast. Vyhne se strážným – nechá je žít. Utíká, zavrávorá, najde zpět rovnováhu, zaryje prsty do spár mezi kameny, napne svaly a vyšplhá do bezpečí převisu.
Rozhlédne se zšeřelou chodbou. Vydechne. Přichází lehčí část.
Ticho prořízne agresivní zvuk. Polije ho horko. Rozběhne se, zabočí, zdrží se se strážným, který neměl štěstí svých druhů, běží vlevo, za roh, nahoru a... Cazzo, stejný strážný?! Běhá v kruhu.
Výhružné zatroubení.
Odpočet se chýlí ke konci.
Stojí a zírá do stěny.
Ezio Auditore da Firenze, asasínský mentore, nestihne včas utéct, protože nedokáže najít cestu z tohohle pitomýho bludiště.

Závěrečná poznámka: 

1) Někdy mám pocit, že bych autorům Assassin's Creed 2 měla poslat písemnou omluvu, protože je neuvěřitelné, co jejich chudák protagonista musí pod mým ovládáním snášet. (Nemám orientační smysl ve videohrách.)
2) Nevím, kdo a proč vymyslel, že v AC 2 na vás při úkolech s časovým limitem bude agresivně řvát neskutečně protivné troubení odpočtu, ale jako stresor to na mě funguje skvěle: pravidelně u toho zpanikařím a někam spadnu.
Ty italské nadávky, které člověk při hraní pochytí, se hodí.

Neviditelný fandom: 

Komentáře

Obrázek uživatele Menhir

Typický Ezio :-D :-D

Obrázek uživatele Aries

dobrej akčňák

Obrázek uživatele strigga

Vůbec se nechytám, ale stejně si to dovedu docela živě představit.. :D

Obrázek uživatele Wolviecat

To je v momentě, kdy to hraju já? I když to by ještě nabihal do zdi

Obrázek uživatele Lady Peahen

Časový limit ve hrách nenávidím. A hry, kde se dá zorientovat bez mapy, znám tak dvě, protože vývojáři si rádi usnadňují práci totožnými domy a stromy. V některých člověk úspěšně bloudí i s mapou.

Obrázek uživatele Saphira

Haha, skvělý :D

Obrázek uživatele Tajiš

Aspoň u toho nehledá peří.

-A A +A