Domů
Společnost pro osvětu spisovatelů

Hlavní navigace

  • O nás
  • Diskuse
  • Autoři
  • Fandomy
  • Filtrování
  • Podpořte nás
  • Přihlásit se (opens in new tab)
Skočit na příspěvky ↓

Drobečková navigace

  • Domů
  • DMD Bonus č. 05 pro 19. 4. 2026. Téma: Ponožka profesora Snapea aneb Cesta tam a zase zpátky

Informace

Pokud si chcete zřídit uživatelský účet, napište nám prosím na sos.hp.ff (zavináč) gmail.com. V mailu prosím uveďte zejména to, pod jakou přezdívkou u nás chcete vystupovat!

Uživatelské menu

  • Oblíbené povídky z Padesátky
  • Přihlásit se

Nový obsah

  • Z deníku dobrodruha II 27 - Chvíle pro nek-romantiku – Killman
  • Moje malá Arkádie – Lady Peahen
  • Kdo je tu šéf? – Menolly
  • Staré rány – Terda
  • Městečko korálového bratrstva – Esclarte
  • Náhrdelník – Banepa
  • Usmívat a mávat – Blueberry Lady
  • Divný nový svět – Menolly
  • Světlo a smrt – Banepa
  • Obraz Ofélie – Aplír
Více novinek

DMD

  • FAQ
  • Pravidla
  • Návod na přidání drabble (opens in new tab)
  • 2026
    • Témata
    • Body za drabble (opens in new tab)
  • 2025
    • Témata
    • Body za drabble (opens in new tab)
    • E-kniha
  • 2024
    • Témata
    • Body za drabble (opens in new tab)
    • E-kniha
  • Starší ročníky
    • 2023
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2022
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2021
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2020
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2019
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2018
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha (opens in new tab)
    • 2017
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2016
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2015
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2014
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
      • E-kniha
    • 2013
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2012
      • Témata
      • Body za drabble (opens in new tab)
    • 2010

Bingo

  • 2026 Tropické bingo
    • Pravidla
    • Povídky
    • Vylosované tropy
  • 2024 Klišé bingo
    • Pravidla (opens in new tab)
    • Povídky
    • Účastníci Binga (opens in new tab)
    • Vylosovaná klišé
  • 2014 Klišé bingo
    • Pravidla
    • Povídky
    • Účastníci Binga (opens in new tab)
    • Bingo! (opens in new tab)
    • Doporučení

Letní dobročinnost

  • Pravidla
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • Starší ročníky
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
    • 2013
    • 2012
    • 2011
    • 2010
    • 2009
    • 2008

Poezim

  • Pravidla (opens in new tab)
  • 2025
    • Témata
    • Básně

Vánoční nadílka

  • Pravidla
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • Starší ročníky
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
    • 2017
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2016
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2015
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2014
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2013
      • Dopisy Ježíškovi
    • 2012
    • 2011
    • 2010
    • 2009
    • 2008

Padesátka

  • Pravidla
  • 2025
  • 2023
    • Bodovací tabulka 2023 (opens in new tab)
  • 2021
    • Bodovací tabulka 2021 (opens in new tab)
  • 2019
    • Bodovací tabulka 2019 (opens in new tab)
    • Upoutávky

Ostatní

  • Články
  • Překladatelova rukavice (archiv) (opens in new tab)

Drupal-web.cz - tvorba a migrace webů v Drupalu.

DMD Bonus č. 05 pro 19. 4. 2026. Téma: Ponožka profesora Snapea aneb Cesta tam a zase zpátky

Od Nifredil | So, 18. 04. 2026 - 22:24

Co to prosím? No toto!? Ale přece Růžové lízátko profesora Snapea...! Ano, je to tak. tímto bonusem balancujeme na hraně pravidel a nebojíme se to přiznat.

Cílem tohoto bonusu je protáhnout ponožku profesora Snapea co nejvíce fandomy a přiběhy - one drabble at a time. Ponožka nemusí, ale může být aktivním hybatelem děje. Ponožka opouští drabble ve stejném stavu, v jakém se do něj  dostala; tj. nedochází k jejímu poškození ani změně stavu. Ponožka může být kouzelnou ponožkou nadanou vědomím, klidně i vnitřním hlasem, nicméně stále je to jen a pouze ponožka.

Každé bonusové drabble musí začínat slovy "A potom."

Cílem je, aby čtenář mohl zažívat s ponožkou proud dobrodružství přes co nejvíc a co nejobskurnějších fenoménů a drabblata na sebe volně navazovala bez nutnosti podrobně studovat to, co už bylo napsáno. Dokonce podle způsobu uveřejňování se dobrodružství ponožky bude číst časově obráceně!

Drabble musí splňovat následující podmínky:

  • musí začínat slovy "A potom."
  • musí obsahovat onu ponožku, ale nemusí být řečeno, komu ponožka patří.
  • ponožka opouští drabble ve stejném stavu, v jakém se do něj dostala; tj. nedochází k jejímu poškození ani změně.

Fandomové omezení: Není. Ideálně co drabble to jeden fandom, ale není to nutné. Lze psát i HP.

Téma je vlastně libovolné, byť omezené ponožkovým zadáním.

Za nápad děkujeme Tess.

Bonus pro 19. 4. 2026: Ponožka profesora Snapea aneb Cesta tam a zase zpátky
Toto téma bude uzavřeno 20. 4. 2026 v 23:59.

Bodíky můžete sledovat zde.
Nezapomeňte si přečíst  FAQ.
V případě nejasností konzultujte Pravidla.
Metodika počítání slov.

DMD Bonus č. 05 pro 19. 4. 2026. Téma: Ponožka profesora Snapea aneb Cesta tam a zase zpátky
20. 4. 2026 v 23:59
  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Komentáře Téma 2026 (118)

Hm, tak tohle asi vážně…

Esclarte

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Hm, tak tohle asi vážně nebude moje kafe.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Kafe doslo.

Profile picture for user mathej

mathej

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Kafe doslo.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Hm, tak tohle asi vážně… by Esclarte

Ah.

Profile picture for user Profesor

Profesor

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Dobře.  Moc se mi to líbí. Drabble napíšu, až se vzpamatuju. Jaksi jsem z tématu spadla pod stůl a asi jsem si přivodila těžký otřes.

Daniel von Drak nebude.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

 Ani můj šálek čaje toto…

Profile picture for user Tora

Tora

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

 Ani můj šálek čaje toto není tedy. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Já to asi nechápu. Drable…

Profile picture for user Aries

Aries

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Já to asi nechápu. Drable může být o čemkoliv, ale musí tam figurovat Snapeova fuska? 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Taky jsem z toho zmatená. Je…

Profile picture for user netopýr budečský

netopýr budečský

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Taky jsem z toho zmatená. Je to něco jako předloňský jednorožec od Apatyky?

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já to asi nechápu. Drable… by Aries

Já to beru tak že jo. Nebo…

Profile picture for user Aveva

Aveva

6 dnů 1 hodina zpět
Trvalý odkaz

Já to beru tak že jo. Nebo mi kdysi Julie vyprávěla, že na nanowrimu se takhle příběhy potulovala putovní lopata smrti ;o)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Taky jsem z toho zmatená. Je… by netopýr budečský

Lopata smrti zní skvěle :-D…

Profile picture for user netopýr budečský

netopýr budečský

6 dnů zpět
Trvalý odkaz

Lopata smrti zní skvěle :-D jak daleko došla?

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já to beru tak že jo. Nebo… by Aveva

To nevím, já se nanowrima…

Profile picture for user Aveva

Aveva

6 dnů zpět
Trvalý odkaz

To nevím, já se nanowrima vždycky trochu bála, chápeš, příliš mnoho slov ;o)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Lopata smrti zní skvěle :-D… by netopýr budečský

první padesátkou tady přece…

Profile picture for user Arenga

Arenga

5 dnů 16 hodin zpět
Trvalý odkaz

první padesátkou tady přece putovaly růžové bačkůrky

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já to beru tak že jo. Nebo… by Aveva

Mně se to líbí moc. Sice…

Profile picture for user kytka

kytka

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Mně se to líbí moc. Sice teda nevím, co vymyslím, ale mohla by být zábava to číst.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

To si děláte...  Ok…

Profile picture for user Kleio

Kleio

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

To si děláte...  Ok. TEEEEEEESSSSSSS! 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Ano? :D

Profile picture for user Tess

Tess

5 dnů 15 hodin zpět
Trvalý odkaz

Ano? :D

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to To si děláte...  Ok… by Kleio

Asi mi došlo kafe, neboť z…

Profile picture for user strigga

strigga

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Asi mi došlo kafe, neboť z tohoto jsem zmatená jak lesní včela osaměle vrzající v kurníku za padákem, ale paradoxně jsem s tím v zenu, neboť na bonusy letos kontumačně prdím a považuji tudíž snahy je pochopit za zcela zbytečné vynakládání vět a energie ze slunečních polibků...

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Ale drabble ze všech témat a…

Profile picture for user netopýr budečský

netopýr budečský

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Ale drabble ze všech témat a bonusů by bylo zajímavé :)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Asi mi došlo kafe, neboť z… by strigga

Souhlas.

Profile picture for user Profesor

Profesor

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

:-)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ale drabble ze všech témat a… by netopýr budečský

To už by muselo být na 200…

Esclarte

6 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

To už by muselo být na 200 slov. Na sto slov to bývá většinou už neúplné.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Souhlas. by Profesor

Vraž před tohle "a potom…

Profile picture for user Carmen

Carmen

6 dnů 4 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Vraž před tohle "a potom... si ponožka, která občas nabývala vědomí, řekla:", a uz to skoro máš :D

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Asi mi došlo kafe, neboť z… by strigga

Takže něco jako byl Butch…

Profile picture for user Owlicious

Owlicious

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Takže něco jako byl Butch Káčidy a Sunkáč Kid drabble na pokračování, ale trochu volnější, co se navazování týče, protože není přesný seznam píšících osob? Cool.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Ano, navíc příběhově drabble…

Nifredil

5 dnů 16 hodin zpět
Trvalý odkaz

Ano, navíc příběhově drabble nemusí vůbec navazovat, ponožka se pouze propadá časoprostorem do vašich příběhů a než se rozkouká, už je zase o drabble dál.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Takže něco jako byl Butch… by Owlicious

Popis zadání nedává smysl.

Profile picture for user ChaosPrince

ChaosPrince

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Popis zadání nedává smysl.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

V čem potřebuješ navést? Já…

Nifredil

5 dnů 16 hodin zpět
Trvalý odkaz

V čem potřebuješ navést? Já si to představuji tak, že ponožka se propadá časoprostorem / dimenzemi do vašich příběhů. Pobude tam 100 slov "a potom" se přesune zase o drabble dál.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Popis zadání nedává smysl. by ChaosPrince

Já moc nechápu, jak budu…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Já moc nechápu, jak budu vědět, kdy mám psát, když není předem dané pořadí? To můžu něco napsat, co bude volně navazovat, ale někdo mi mezi to najednou něco prskne a já budu mimo?

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Tohle jsem taky řešila.

Profile picture for user Profesor

Profesor

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Naštěstí jsem problém vyřešila napsáním prvního kusu. (A pak jsem ho asi pětkrát editovala kvůli překlepům.)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já moc nechápu, jak budu… by Lejdynka

Tak ty se mi zrovna nehodíš,…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Tak ty se mi zrovna nehodíš, protože nemám kachlíčkové koupelny, ale hezky ses z toho dostala :D

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tohle jsem taky řešila. by Profesor

:-D

Profile picture for user Profesor

Profesor

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Sobě se taky nehodím. Já na tohle prostě nechtěla psát svůj fandom.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tak ty se mi zrovna nehodíš,… by Lejdynka

Jestli jsem to dobře…

Profile picture for user Aries

Aries

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Jestli jsem to dobře pochopila, tak je to úplně jedno, v jednom drableti si Snape pere ponožky a v druhém drableti letí ponožka v Tardis. Mě by spíš zajímalo, jestli tam musí být explicitně zmíněno, že to je Snapeova ponožka. A seriál si s tím teda rozhodně plevelit nehodlám, ještě nevím, jestli mě něco napadne, ale jestli tam musí být nějak zmíněnej Snape, tak to budu bojkotovat z principu

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já moc nechápu, jak budu… by Lejdynka

já jsem v tomhle s tebou,…

Profile picture for user Tora

Tora

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

já jsem v tomhle s tebou, seriál vůbec, kočky by sice ponožku najít mohly, ale nechápu, proč by mělo jít zrovna o Snapeovu a protože HP nemusím, tak holt bonus nebude. A stejně nechápu, jak je to myšlený, jestli se má teda navazovat, nebo je to fuk nebo co. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Jestli jsem to dobře… by Aries

On to HP vůbec být nemusí. Naopak.

Profile picture for user Profesor

Profesor

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Čím víc fandomů, tím lépe. Aspoň tak jsem to pochopila já.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to já jsem v tomhle s tebou,… by Tora

Mám na to stejný názor…

Profile picture for user Kitsune's Sun

Kitsune's Sun

6 dnů 3 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Mám na to stejný názor. Bonus psát nebudu. Proč by mně měl někdo vnucovat postavy z určitého fandomu. Proč by tam měl být právě Snape... To je už nějaké privilegium tady být fanda Harryho Pottera? Já Pottera akceptuji, když o tom někdo píše a chce psát, od toho DMD je, ale já fandou nejsem, nebudu a osobně mě to neláká.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to já jsem v tomhle s tebou,… by Tora

To je Růžové lízátko…

Profile picture for user netopýr budečský

netopýr budečský

6 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

To je Růžové lízátko profesora Snapea. Respektivě prostě meme, ty nemaj pointu, nehledej ji. 

Tedy... a že to zrovna vyšlo ven ve chvíli, kdy Tess přidala memu po dvou letech pointu! 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Mám na to stejný názor… by Kitsune's Sun

Mem neznám, tak jsem pointu…

Profile picture for user Kitsune's Sun

Kitsune's Sun

6 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Meme neznám, tak jsem pointu nepochopil. Možná by pomohl kontext a link.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to To je Růžové lízátko… by netopýr budečský

A kde je ta pointa?

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

6 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

A kde je ta pointa?

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Mem neznám, tak jsem pointu… by Kitsune's Sun

Já myslím, že jde o to, že…

Profile picture for user Aveva

Aveva

6 dnů 1 hodina zpět
Trvalý odkaz

Já myslím, že jde o to, že Růžové lízátko profesora Snapea máme v pravidlech už od roku 2010.

A ačkoli si o Rowle nemyslím úplně pěkné věci, tak je prostě fakt, že SOS se narodil v HP fandomu a tak to prostě patří k našim kořenům.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to A kde je ta pointa? by Lejdynka

Děkuji za vysvětlení.

Profile picture for user Kitsune's Sun

Kitsune's Sun

5 dnů 22 hodin zpět
Trvalý odkaz

Děkuji za vysvětlení.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já myslím, že jde o to, že… by Aveva

To je jiný mem, náš společný…

Profile picture for user netopýr budečský

netopýr budečský

6 dnů zpět
Trvalý odkaz

To je jiný mem, náš společný z minulého roku.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Mem neznám, tak jsem pointu… by Kitsune's Sun

Taky nemíním psát cokoliv…

Profile picture for user Rya

Rya

6 dnů 7 hodin zpět
Trvalý odkaz

Taky nemíním psát cokoliv vztaženého k dílu od R. Z principu

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Jestli jsem to dobře… by Aries

Žádné pořadí není dáno,…

Nifredil

5 dnů 16 hodin zpět
Trvalý odkaz

Žádné pořadí není dáno, příběh na sebe nenavazuje. Já si to představuji tak, že ponožka padá časoprostorem? dimenzemi? do vašich příběhů, chvíli tam pobude, a pak se přesune (je přesunuta?) zase o příběh dál. Postavy si toho ani nemusí všimnout.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Já moc nechápu, jak budu… by Lejdynka

A mám já tam vůbec ponožky? …

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

A mám já tam vůbec ponožky? :D :D (spoiler, nemám. nenosily se.)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Jak začínať slovami „A potom…

Profile picture for user Stevko

Stevko

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Jak začínať slovami „A potom.“ To by nešlo.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Je to myšleno tak, že první…

Nifredil

5 dnů 16 hodin zpět
Trvalý odkaz

Je to myšleno tak, že první dvě slova drabble jsou "a potom...", pak drabble pokračuje dál. "A potom se ponožka ocitla v temné lese. ..." Je to takto srozumitelnější?

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Jak začínať slovami „A potom… by Stevko

což může napsat kdokoliv,…

Profile picture for user Aries

Aries

5 dnů 16 hodin zpět
Trvalý odkaz

což může napsat kdokoliv, ale ne Stevko. Jsem zvědavá, jestli s tím něco vyvrbí

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Je to myšleno tak, že první… by Nifredil

Aha, už chápu, to nebyl…

Nifredil

5 dnů 16 hodin zpět
Trvalý odkaz

Aha, už chápu, to nebyl dotaz na zadání:D

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to což může napsat kdokoliv,… by Aries

tak do svého světa si to…

Profile picture for user Arenga

Arenga

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

tak do svého světa si to pouštět nebudu, ale napsat na to něco extra obskurního nebo nějakou hezkou parodii na něco, jako proč ne

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

jako takhle... nápad dobrej,…

Profile picture for user Zuzka

Zuzka

6 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

jako takhle... nápad dobrej, putovní motiv líbí, ale s HP interagovat nebudu.

Navíc teda ponožky nemám, no. Ale to je vedlejší.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Tohle je bezkonkurenčně…

Profile picture for user Owes

Owes

6 dnů 13 hodin zpět
Trvalý odkaz

Tohle je bezkonkurenčně největší bizár, co se tu kdy vyskytl. 🫪 (Jo, slovo bizár je eufemismus.)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Stejně tu Tess jednou…

Gwen

6 dnů 13 hodin zpět
Trvalý odkaz

Stejně tu Tess jednou praštim...

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Jako nechci kafrat, zvlast…

Profile picture for user Naughtilus

Naughtilus

6 dnů 13 hodin zpět
Trvalý odkaz

Jako nechci kafrat, zvlast kdyz jsem letosek bohuzel uz odpiskal ze stejnych duvodu, jako loni a predloni, ale kdyz ze vyhlasuje novy rocnik, tak se klade nasrdce, aby temata nebyla specificka pro urcity fandom. Jasne, tady maji byt i jine fandomy, cim vic tim lip, ale porad tam figuruje ten Snape, coz neni pro kazdeho, navic kdyz lidi pisou serialy...

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

já s tebou souhlasím…

Profile picture for user Tora

Tora

6 dnů 13 hodin zpět
Trvalý odkaz

já s tebou souhlasím. Putovní ponožku bych brala, tuhle ne.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Jako nechci kafrat, zvlast… by Naughtilus

Taky jsem zvažovala, jestli…

Profile picture for user netopýr budečský

netopýr budečský

6 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Taky jsem zvažovala, jestli budu ignorovat Snapea a napíšu jen putovní fusekli, nebo prostě pardon, porušování vlastních pravidel nebudu podporovat. 

Nakonec vyhrála moje interní challenge napsat všechny bonusy

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to já s tebou souhlasím… by Tora

Přesně toto jsem zmiňoval už…

Profile picture for user Kitsune's Sun

Kitsune's Sun

6 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Přesně toto jsem zmiňoval už dřív. Letos to do tohoto bodu bylo poměrně ok a už jsem si říkal, že letošek se obejde bez jakýchkoli podivností a novot, které se vzdalují principu, aby si každý mohl kreativně psát, o čem chce a jak chce. Cítím s lidmi, co píšou jen na pokračování, protože ani letos jim sled témat úplně nepřeje, byť to alespoň má tento ročník hlavu a patu, což osobně oceňuji, protože minul rok to byl opravdu extrém.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Jako nechci kafrat, zvlast… by Naughtilus

Nezlob se na mě, ale princip…

Profile picture for user Blanca

Blanca

5 dnů 20 hodin zpět
Trvalý odkaz

Nezlob se na mě, ale princip DMD byl vždycky výzva "psát na základě tématu, ať už je jakékoli a přijde kdykoli" - v prvním ročníku například figurovalo téma Daguerrotypie. Naopak, spoustu z nás "logický" sled "vanilkových" témat v naší kreativitě nijak nepodporuje, protože tak můžeme psát kdykoli a kdekoli jindy. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Přesně toto jsem zmiňoval už… by Kitsune's Sun

Píšu na pokračování už od…

Profile picture for user Terda

Terda

5 dnů 20 hodin zpět
Trvalý odkaz

Píšu na pokračování už od roku 2015. A letos mi zatím přijde, že všechna témata byla spíš jednoduchá a nijak zvlášť záludná. Nepotřebovala jsem zatím složitě dohledávat třeba etymologický základ, druhý/třetí význam nebo historii vzniku, abych do světa, kde lodě pohání vítr a parní stroj a měření přesného času je žhavou novinkou dostala vlak nebo třeba disco tak, aniž bych ohnula příběh i téma. A přesně to považuju za tu výzvu. Navíc se obvykle při nutné rešerši dozvím spoustu zajímavých věcí. I když nejdřív na tema koukám jak zjara a říkám si, co s tím krucinál vyvedu. Psát si co chci a jak chci, můžu mimo sosácké výzvy. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Přesně toto jsem zmiňoval už… by Kitsune's Sun

Som #teamterda. Snape nemusi…

Profile picture for user mathej

mathej

5 dnů 13 hodin zpět
Trvalý odkaz

Som #teamterda.

Snape nemusi zaznit, ostatne je v pohode.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Píšu na pokračování už od… by Terda

Tak si to prostě představte…

Profile picture for user Blanca

Blanca

6 dnů 10 hodin zpět
Trvalý odkaz

Tak si to prostě představte jako jeden z těch TikToků, kde si lidi ze záběru do záběru "nějak" předávají ponožku. Nemusí to navazovat jinak, než tím "a potom".

Nemusíte zmiňovat Snapea, to je v zadání napsáno dost jasně.

Prostě se někde vyskytne ponožka - neznají vaše postavy ponožky? Tím lépe, můžou se divit. A ponožka pak zase zmizí dál. 

Je to konec konců výzva, ni? A můžete to mít ve svém fandomu mimo seriál... 🤷‍♀️

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

A proč je v zadání Snape,…

Profile picture for user Tora

Tora

6 dnů 3 hodiny zpět
Trvalý odkaz

A proč je v zadání Snape, když v pravidlech je výrazně uvedeno, že podobná zadání ne? Proč nemohl být bonus bez něj, prostě putovní ponožka? Mně prostě vadí, když se principy nedodržují. Ono je to teda teď v módě, ale já to neberu. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tak si to prostě představte… by Blanca

Hele mě to taky vytočilo…

Profile picture for user ChaosPrince

ChaosPrince

6 dnů 3 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Hele mě to taky vytočilo. Když jednou stanovím nějaká pravidla a pak je nedodržuju, protože hehe řachanda, tak proč je vlastně vůbec stanovovat? 
 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to A proč je v zadání Snape,… by Tora

Tady se pravidla porušila už…

Esclarte

6 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Tady se pravidla porušila už víckrát a ještě s odvolávkou na komfortní zónu.

Tady je mi to víceméně putna, protože o dobrodružství nějaké ponožky nemám zájem.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Hele mě to taky vytočilo… by ChaosPrince

Tak to mi asi ušlo, bylo to…

Profile picture for user netopýr budečský

netopýr budečský

6 dnů zpět
Trvalý odkaz

Tak to mi asi ušlo, bylo to něco globálního? 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tady se pravidla porušila už… by Esclarte

Plakát, fotoromán a tak. Je…

Esclarte

6 dnů zpět
Trvalý odkaz

Plakát, fotoromán a tak. Je to ostatně jeden z hlavních důvodů, proč jsem přestala hrát na body. Jo a když se poprvé psalo na pokračování, fandomy se tam taky dávaly po libosti. Když jsem přece jen uvažovala o tom se zapojit, bylo tam právě něco, co z principu odmítám.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tak to mi asi ušlo, bylo to… by netopýr budečský

Aha, tak to jsem tak…

Profile picture for user netopýr budečský

netopýr budečský

6 dnů zpět
Trvalý odkaz

Aha, tak to jsem tak nevnímala, přece jen témata co vím neporušovala nic, šlo o hraní s formou... 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Plakát, fotoromán a tak. Je… by Esclarte

Až za hranu. No nic, nechci…

Esclarte

6 dnů zpět
Trvalý odkaz

Až za hranu. No nic, stalo se, ale názor mám na to nezměněný.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Aha, tak to jsem tak… by netopýr budečský

TT nepoužívám, a jen proto,…

Profile picture for user ChaosPrince

ChaosPrince

6 dnů 3 hodiny zpět
Trvalý odkaz

TT nepoužívám, a jen proto, abych pochopila nějaké meme, které se možná vztahuje k DMD, ho používat nezačnu. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tak si to prostě představte… by Blanca

Už z toho popisu nechápu,…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

6 dnů 3 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Už z toho popisu nechápu, proč vůbec existuje virál video, kde si lidé předávají ponožku. Natož abych si kvůli takovému bizáru ala "lidstvu hromadně klesá IQ" stahovala čínskou sledovačku. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to TT nepoužívám, a jen proto,… by ChaosPrince

To kdyby se tvůj mozek…

Profile picture for user netopýr budečský

netopýr budečský

6 dnů 3 hodiny zpět
Trvalý odkaz

To kdyby se tvůj mozek rozhodl spáchat sebevraždu brainrotem. 

Kovy na to dokonce dělal video, a prý mu jako první vyskákala videa s létajícím prdícím psem v obýváku. WTF.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Už z toho popisu nechápu,… by Lejdynka

Eh. Jako když někdy fakt…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

6 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Eh. Jako když někdy fakt hrozně moc toužím pro brainrotu, tak se kouknu na FB. :D 

Nechápu a asi ani nechci. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to To kdyby se tvůj mozek… by netopýr budečský

Týjo, já ani netušit, o čem…

Esclarte

6 dnů zpět
Trvalý odkaz

Týjo, já ani netušit, o čem vy tu mluvit... a ani mě to netrápit.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Eh. Jako když někdy fakt… by Lejdynka

Vědět nechtít

Profile picture for user netopýr budečský

netopýr budečský

6 dnů zpět
Trvalý odkaz

Vědět nechtít

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Týjo, já ani netušit, o čem… by Esclarte

Protože to je stav, do…

Profile picture for user ChaosPrince

ChaosPrince

6 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Protože to je stav, do kterýho jsme prostě aktuálně dospěli. K tomu, abys pochopila kontext, potřebuješ znát debilní virální memíčko, který vytvořil nějakej strejda půl planety daleko, a který ti je dostupný jedině přes čínskou sledovací platformu. 


 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Už z toho popisu nechápu,… by Lejdynka

Já myslím, že se bez toho…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

6 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Já myslím, že se bez toho obejdu. Nemusím znát kontext u všeho. Nakonec to asi napsat zkusím, ale Snapea budu ignorovat a udělám to po svém. Pokud za to nedostanu bod, tak pro mě za mě, fandom si tím kurvit nebudu a psát nějakou blbost jen proto, abych něco napsala, taky nechci. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Protože to je stav, do… by ChaosPrince

 Spotřebuješ znát žádný meme…

Profile picture for user Carmen

Carmen

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

Nepotřebuješ znát žádný meme. Jen se to tu někdo v dobrý vůli snažil (za mě docela dobře) přiblížit, vzhledem k dotazům na zadání. Prostě fusekle proskakuje různými světy, něco jako cesty skrz multiverzum, v každým drabblu je jinde a v jiným kontextu, hotovo.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Protože to je stav, do… by ChaosPrince

To je nějaký zajímavý, když…

Profile picture for user Tess

Tess

5 dnů 15 hodin zpět
Trvalý odkaz

To je nějaký zajímavý, když k pochopení kontextu potřebuješ znát memečko z TT, který nemám a o žádném memečku nevím a přesto mě tohle téma napadlo.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Protože to je stav, do… by ChaosPrince

Dobře, beru na vědomí, že…

Esclarte

5 dnů 15 hodin zpět
Trvalý odkaz

Dobře, beru na vědomí, že tak to není.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to To je nějaký zajímavý, když… by Tess

Jo, neboj. Je to fakt jen…

Profile picture for user Tess

Tess

5 dnů 14 hodin zpět
Trvalý odkaz

Jo, neboj. Je to fakt jen princip skládání papíru, kdy "profesor Snape" měl být definovaný svět ponožky bez očekávaného vztahu ke konkrétnímu drabblatu / fenoménu. Naopak čím míň má který svět společného s HP tím lépe, protože ponožka může zažívat netušená či vítaně absurdní dobrodružství, být svědkem dějinných událostí, či být použita zajímavými (nedestruktivními) způsoby.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Dobře, beru na vědomí, že… by Esclarte

Tahle větev debaty se vede o…

Profile picture for user ChaosPrince

ChaosPrince

5 dnů 5 hodin zpět
Trvalý odkaz

Tahle větev debaty se vede o fenoménu TT obecně, nemá nic společného s tématem. Tedy není nutno se zapojovat na obranu tématu. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to To je nějaký zajímavý, když… by Tess

Tady jenom chci říct, že…

Nifredil

5 dnů 16 hodin zpět
Trvalý odkaz

Tady jenom chci říct, že zadání nijak nesouvisí s jakýmkoli trendem na TT, ani nevím, že nějaký takový je.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tak si to prostě představte… by Blanca

asi v tom není obecná shoda,…

Profile picture for user Zuzka

Zuzka

6 dnů 1 hodina zpět
Trvalý odkaz

asi v tom není obecná shoda, ale jestli to někomu pomůže, když jsem se nad tím zamyslela, chápu to navazování asi ve smyslu té klasické hry s papírem a tužkou, kde každý postupně něco nakreslí nebo napíše, založí svůj řádek papíru dozadu a pošle dál. Vznikne zpravidla něco absurdně (ne)navazujícího. Asi bych to brala v tomhle duchu, než se opravdu pokoušet trefit do nějaké následnosti s ostatními.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Ano. Drabblata na sebe…

Nifredil

5 dnů 16 hodin zpět
Trvalý odkaz

Ano. Drabblata na sebe nemají navazovat jako jednotný příběh. Já si to představuji jako ponožku padající časoprostorem do vašich světů a příběhů, pobude si tam 100 slov a pak se zase propadne o drabble dál. Chuděrka ponožka nezná příběh, nezná kontext, neví dost možná, ani kde je, jen vnímá, co se kolem ní děje.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to asi v tom není obecná shoda,… by Zuzka

Tyjo, do komentářů jsem…

Profile picture for user Champbacca

Champbacca

6 dnů 1 hodina zpět
Trvalý odkaz

Tyjo, do komentářů jsem jenom nakoukl a jsem fakt rád, že u nás drabblíme všeho všudy tři a na bonus můžu přijít s kde jakou kokotinou (tedy i mnohem větší než touhle), protože vymejšlet něco pro takhle velkou skupinu, to teda vypadá jako dobrá řehole.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Spíš to vypadá, že někteří…

Profile picture for user Kleio

Kleio

6 dnů 1 hodina zpět
Trvalý odkaz

Spíš to vypadá, že někteří úplně nechápou, co je to výzva a k čemu jsou bonusy. Nicméně pravdu díš, pravdu pravdu.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tyjo, do komentářů jsem… by Champbacca

Tady vůbec nejde o to, co je…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

6 dnů 1 hodina zpět
Trvalý odkaz

Tady vůbec nejde o to, co je výzva a k čemu jsou bonusy. Většina lidí by absolutně neměla problém s putovní ponožkou, kdyby přímo v zadání drabblu nebylo porušení x let starých a až dosud dodržovaných pravidel. Jako k čemu tam je vůbec ten Snape? Zaprvé je tady spousta lidí, co ten fandom psát nechce ( a já je chápu), zadruhé je to konkretizace, která porušuje pravidla, a zatřetí, devadesát procent lidí, co ten drabble napíše, ho bude ignorovat, protože si nebude chtít kurvit fandom. Takže proč se tam vůbec ten Snape vyskytuje, když ho v tom drabblu teda vlastně ani mít nemusím? Všechny bonusy za x let (možná kromě plakátu) mi připadaly úplně v pohodě, a na fandom dokážu naroubovat cokoliv, kromě CIZÍHO FANDOMU, který je PROTI PRAVIDLŮM. Takže sorry, ale myslím si, že ohradit se proti tomu, že přímo od org týmu vzejde něco, co je při zasílání témat zakázané, je dost normální. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Spíš to vypadá, že někteří… by Kleio

Ano. Myslím, že není těžké…

Profile picture for user ChaosPrince

ChaosPrince

6 dnů zpět
Trvalý odkaz

Ano. Myslím, že není těžké pochopit, v čem vidíme ten problém. Ale tak asi se zde poněkud míjí dvě skupiny lidí. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tady vůbec nejde o to, co je… by Lejdynka

Ten Snape je tam (imho teda)…

Profile picture for user Carmen

Carmen

6 dnů zpět
Trvalý odkaz

Ten Snape je tam (imho teda) v podstatě jako interní dmd joke a vzhledem k explicitnímu sdělení, že se fandom ani osoba nemusí v drabblu nijak objevit, nemusí to psaní nijak komplikovat. Pořád bys to naroubovat na svůj příběh mohla, stejně jako bys to mohla vzít jako vtipnou crossover záležitost, stejně jako to jde napsat na jiný fandom, nebo nepsat vůbec, no, dyť je to taky jen bonus.

To, že 90 % lidí bude ignorovat, čí ta fuska a z jakého fandomu původně jakože je... no tak bude, však to je podle zadání explicitně oukej. (Ostatně když na to přijde, pro účely psaní "profesor Snape" nemusí být ani HP postava, může to být klidně profesor W. H. Snape z katedry paleontologie univerzity XY. ) Nicméně původní fandom s magií trochu umožňuje rámec "jak se může fuska objevovat v různých světech" - stále aniž by v jednotlivých světech muselo být jakkoli reflektováno, co to je za ponožku (nebo blíže nespecifikovaný kus jakéhosi podivného hadru, pokud období a svět ponožky nezná).

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tady vůbec nejde o to, co je… by Lejdynka

+1

Profile picture for user Champbacca

Champbacca

6 dnů zpět
Trvalý odkaz

+1

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ten Snape je tam (imho teda)… by Carmen

<3

Profile picture for user Aveva

Aveva

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

<3

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ten Snape je tam (imho teda)… by Carmen

Hele, jakkoliv si to napsala…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

Hele, jakkoliv si to napsala fakt hezky a srozumitelně, tak mně to pořád přijde "moc práce" (ze strany orgů, jak tohle téma obhájit) na málo užitku. Téma by klidně mohlo být "máme tady kouzelnou ponožku, co cestuje prostorem a časem, hrajte si s ní" a bylo by to zcela v pohodě, ale pro mě je takové násilné naroubování interního DMD vtipu na téma nefunkční. Zvlášť když to vychází z porušení pravidel, která sami nastavovali. Jako jo, haha, "růžové lízátko profesora Snapea" je vtipná představa, ale celou dobu pracujeme s tím, že takovéhle věci neděláme. Ok, ani teď je teda dělat nemusíme, ale proč máme teda v názvu úplně zbytečně Snapea, když to s ním absolutně nebude souviset? Jakože, já nechápu, k čemu to má být. Chápu magický potenciál ponožky, ale na to přece nemusím používat HP fandom. Vlastně mi to zní jako "tady máte zadání, ale vlastně se ho vůbec nemusíte držet." Tak od čeho pak to zadání je? Mně ta logika prostě nefunguje. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ten Snape je tam (imho teda)… by Carmen

To vzpomínané pravidlo se…

Profile picture for user Carmen

Carmen

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

To vzpomínané pravidlo se týká navrhovaných zasílaných témat a jeho podstatou je, aby dané téma 1) neomezilo psaní na jeden fandom (to se tu neomezuje a různé fandomy jsou naopak žádoucí a očekávané) a 2) neznemožnilo napsání drabblu lidem, kteří fandom neznají (což neznemožňuje). Ber to jen jako vtipný název bonusu. Samotné zadání už Snapea neobsahuje, stejně tak nikdo neřeší, zda ponožka skutečně doputuje kamsi "zpátky". Reálné zadání je začít s "a potom", mít tam fusku, fusku nezabít.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Hele, jakkoliv si to napsala… by Lejdynka

Mně právě přijde trochu…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

Mně právě přijde trochu divné, že zasílaná témata to mít nesmí, ale bonus to najednou mít může, protože bonus nechápu jako prostor porušovat pravidla, ale spíš je rozšířit (třeba napsat poezii, fejeton, filozofické pojednání, chat dvou postav, blablabla). 

Nicméně já to zadání, jak tady je dané, pochopila, a napsala to podle toho. Nepřijde mi matoucí v tom, co mám napsat, ale v tom, proč se neshoduje název se zadáním. 

Každopádně ponožku mám hotovou a už to nebudu řešit, asi tím neproniknu :D

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to To vzpomínané pravidlo se… by Carmen

Nezlob se na mě, omezuje…

Profile picture for user Tora

Tora

5 dnů 22 hodin zpět
Trvalý odkaz

Nezlob se na mě, omezuje. Nemůžeš oddělit Téma od Zadání tématu. To už je opravdu ohýbání jen proto, abyste si to samy před sebou obhájily. Nebýt tam to jméno Snape, neomezuje to nic. Takhle se to vztahuje k HP fandomu a navíc k nějakému meme, které spousta lidí ani nezná. Je fajn, že si tak hezky hrajete, ale pokud už jednou stanovím nějaká pravidla, tak je prostě neporušuju. Já vím, že je to teď velká móda, nedodržují se zákony, jeden den se řekne A, druhý platí B. Chápu, že spousta lidí je nadšená a že se jim to líbí, stejně tak jako to spoustu lidí nadzvedlo, ale zatnou zuby a napíšou to, protože prostě si sami sobě chtějí dokázat, že dokážou splnit jakoukoliv chalenge.A pak je tu možná pár lidí, jako já, co prostě neradi vidí, když se pravidla porušují.  Za sebe toto téma obcházím oblouikem, nečtu, nekomentuju. Asi se připravuju o pěknou zábavu, ale já mám prostě takové nějaké hloupé zásady, že když s něčím nesouhlasím, tak se na tom nepodílím. Přitom kdyby tam byla jen na ponožka, bez jména, budu nadšená. Předpokládám tím ale, že příští rok můžou být klidně témata jako Vějíř lady Windermerové ( s dodatkem, že to teda vlastně může být jakýkoli vějíř), nebo třeba Kůn Old Shatterhanda (s dodatkem, že to vlastně nemusí být ani kůň). Pardon, takhle to vidím a víc už se k tomu vracet ani vyjadřovat nebudu. Jen je mi líto, že se to ohýbání pravidel a nedodržování nastavených mantinelů objevilo i tady, kde jsem to tedy nečekala.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to To vzpomínané pravidlo se… by Carmen

Nemám nic společného se…

Profile picture for user Carmen

Carmen

5 dnů 21 hodin zpět
Trvalý odkaz
  1. Nemám nic společného se zadáváním témat a nic si před sebou ani nikým jiným obhajovat nepotřebuju.
  2. Celý dmd je jenom hra, do které, připomínám, investují organizátorky dobrovolně nemalé množství volného času, jen abychom my se mohli zabavit.
  3. V návaznosti na předchozí bod podotýkám, že rovněž máme pravidla ohledně komunikace.
  4. Přirovnání hypotetického porušení pravidel témat dmd k jakési módě porušování zákonů... nevím, co to s tím má co společného, ale jakkoli to můžu vzhledem k dění na naší i cizí politické scéně chápat, myslím, že jsou lepší místa k ventilování frustrace z celospolečenských problémů než tahle diskuze.
  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Nezlob se na mě, omezuje… by Tora

Amen.

Profile picture for user MissDreamer

MissDreamer

5 dnů 21 hodin zpět
Trvalý odkaz

Amen.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Nemám nic společného se… by Carmen

Myslím si, že to až moc…

Profile picture for user Kitsune's Sun

Kitsune's Sun

5 dnů 20 hodin zpět
Trvalý odkaz

Myslím si, že to až moc prožíváš. Názor si tady může otevřeně napsat každý, pokud je v mezích slušného chování. Od toho komentáře jsou.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Nemám nic společného se… by Carmen

Na tomto místě diskuze si…

Profile picture for user sos

sos

5 dnů 19 hodin zpět
Trvalý odkaz

Na tomto místě diskuze si dovolujeme zakročit, protože některé komentáře zde začínají být poněkud osobní a přibližují se hranicím, které vymezuje Vodní příměří. Jestliže si je kdokoliv potřebujete připomenout, znovu si je prosím přečtěte v pravidlech či FAQ 16.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Myslím si, že to až moc… by Kitsune's Sun

Já tě miluju :-)

Profile picture for user strigga

strigga

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

Já tě miluju :-)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ten Snape je tam (imho teda)… by Carmen

Přesně!

Profile picture for user Birute

Birute

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

Přesně!

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ten Snape je tam (imho teda)… by Carmen

Ty jo, já asi chápu vztek z…

Profile picture for user MissDreamer

MissDreamer

6 dnů zpět
Trvalý odkaz

Ty jo, já asi chápu vztek z principu, že jako určení postavy Snapa je proti pravidlům a často i proti přesvědčení.

Zároveň je ale ten původ ponožky tak nějak jedno, klidně by to mohla být prostě jen putovní ponožka a žádnou konkrétní postavu neuvádět. Snapa v názvu tématu chápu jen jako vtipný (pro někoho nevtipný) odkaz na dávnou historii drabblů, nikoli jako úmyslné omezení.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

jj, já to tak taky pochopila…

Profile picture for user Aries

Aries

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

jj, já to tak taky pochopila. O Snapeovi bych nepsala z principu, protože ho nesnáším už od dob zlaté éry HP, Rowla si to pohnojila tak nějak obecně, ale napsat blbinu o ponožce, co se kdesi objeví a zas zmizí, to není nic skandálního nebo nezvládnutelného. Ostatně bonusy pro seriál využívám, jen když se mi hodí, když se nehodí, píšu něco jiného (nebo nic), takže o nic nejde

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Ty jo, já asi chápu vztek z… by MissDreamer

To je právě to, co třeba…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

To je právě to, co třeba řeším já. Napsat blbinu o putovní ponožce samozřejmě můžu a ostatně už jsem to udělala, ale vadí mi tam to explicitní porušení pravidel jen jako úlitba starému vtipu. To je ten "skandál," ne ta putovní ponožka jako taková :) 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to jj, já to tak taky pochopila… by Aries

Hele, já ti rozumím, v…

Profile picture for user Aries

Aries

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

Hele, já ti rozumím, v zásadě máš pravdu, ale na druhou stranu se nestalo nic tak strašného, aby to účastníky stavělo do neřešitelné situace, jednoduše se minul smysl pro humor jedné osoby se smyslem pro pořádek osob jiných, ale kvůli Snapeovi už bylo tolik hádek a rozčilování (včetně smrtelně vážně vyhlašovaného nepřátelství na věky věkův), že za další hrocení opravdu nestojí.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to To je právě to, co třeba… by Lejdynka

Já to neberu jako katastrofu…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

Já to neberu jako katastrofu na úrovni jaderného výbuchu, jen jsem se chtěla vymezit proti tvrzení, že ti, kdo s tím mají problém, nechápou vtip, pointu bonusu a výzvu. Chápu, ale zároveň můžu mít názor na to, co obsahem toho bonusu je, proto je tady ostatně možnost komentovat. Někomu porušování pravidel nevadí, někomu jo. Zvlášť když ho vidí jako úplně zbytečné, protože by se to téma dalo krásně vytvořit i bez něj. 

Snape za to fakt nestojí, to zcela souhlasím. :) 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Hele, já ti rozumím, v… by Aries

Je to jen část názvu…

Profile picture for user MissDreamer

MissDreamer

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

Je to jen část názvu bonusového tématu, zadání samotné už říká, že není třeba zminovat, čí ponožka to je. Zatímco u běžných témat je název toho tématu směrodatný a zadání je vždy stejné, u bonusů je to naopak, proto se tam s názvem samotným dá čachrovat trochu víc a nějaký ten vtípek tam nechat.

Když se budu v pravidlech hodně vrtat, tak bonusové dny se celkově řídí vlastními pravidly, takže i kdyby došlo k omezení fandomu, tak je to jako bonusové téma v pořádku.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to To je právě to, co třeba… by Lejdynka

Moje logika praví, že…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

Moje logika praví, že nechápe, proč tam teda to jméno je, když v tom drabblu být nemusí, ale ok, smířím se s tím, že tomu asi nerozumím :) 
Ale myslím že ani v bonusovém tématu nikdy nebyl zadaný konkrétní fandom. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Je to jen část názvu… by MissDreamer

Protože inner joke a haha,…

Profile picture for user MissDreamer

MissDreamer

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

Protože inner joke a haha, kdo to zná se může zasmát a zbytku to může být jedno :)) Jak moc bonusy byly nebo nebyly omezené fandomem nebo jinak.. nevím co všechno bylo a nebylo, nicméně pořád zůstává, že by to mohlo být a ničemu by to neodporovalo (jen by to asi - určitě - nesklidilo zrovna úspěch)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Moje logika praví, že… by Lejdynka

Já dokonce znám i ten inner…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

5 dnů 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

Já dokonce znám i ten inner joke, takže jo, rozumím původu a etymologii, ale toť vše :D No nic, půjdu psát Kurník :) 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Protože inner joke a haha,… by MissDreamer

Že zrovna tohle bude novou…

Profile picture for user Lady Peahen

Lady Peahen

5 dnů 19 hodin zpět
Trvalý odkaz

Že zrovna tohle bude novou bitvou tématových válek, to mě překvapilo.

Už to tu padlo několikrát - bonus je takové vystoupení z komfortní zóny. To neznamená, že je téma těžké, ale že může jít někomu proti srsti (a dokonce i proti pravidlům). Chápu, že pro někoho je těžké, když je bonus definován tak, že ho napsat nedokáže, ale nejčastěji je to kvůli vlastní autorské výzvě.

A upřímně, co jsem koukala na námitky. Byli tu i témata horší v tom, že vycházejí z jednoho fandomu, vyžadují znalost kontextu, jsou trigger (já se za "Uhoďte ho, nemá žádné kamarády" opět omlouvám, i když mi to pořád přijde jako dobré téma)... 

Já sama mám opakovaně problém s novodobými tématy a pořád si myslím, že do jakéhokoliv fandomu snáz dostanu Ponožku profesora Severuse a Mor na Enterprise než nutrii.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Šla jsem včera spát, celý…

Nifredil

5 dnů 16 hodin zpět
Trvalý odkaz

Šla jsem včera spát, celý den neměla čas a teď jsem to tu otevřela a koukám, že tu proběhla (a asi už i skončila) bohatá debata. Jdu projít jednotlivé komentáře a pokusím se odpovědět na dotazy týkající se zadání, aby to bylo všem, kdo chtějí psát, jasné.

 

 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Zírám, kolik lidí pořádně…

Profile picture for user Saphira

Saphira

5 dnů 16 hodin zpět
Trvalý odkaz

Zírám, kolik lidí pořádně nečetlo pravidla bonusu... za mě to zní zábavně a těším se, co z toho vznikne :)

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

Tady jde o princip. PROČ je…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

5 dnů 16 hodin zpět
Trvalý odkaz

Tady jde o princip. PROČ je tam ten Snape, když tam podle zadání ani NEMUSÍ být, a je to porušení pravidel. Jsem si dost jistá, že všichni, kdo si tu stěžují, umí číst. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Zírám, kolik lidí pořádně… by Saphira

A nemělo by spíš než o…

Profile picture for user Saphira

Saphira

5 dnů 16 hodin zpět
Trvalý odkaz

A nemělo by spíš než o princip jít o to, jestli ti zadání fakticky znemožňuje napsat drabble z libovolného fandomu a získat za něj bod, což by pravidla DMD porušovalo? Což se tady neděje.

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Tady jde o princip. PROČ je… by Lejdynka

Komentujúci

Profile picture for user mathej

mathej

5 dnů 13 hodin zpět
Trvalý odkaz

Koľko mohlo vzniknúť autorskych drabble namiesto zbytocnych komentarov obhajujucich si svoju pravdu. 

Vdaka organizatori za vsetko usilie, ktore do DMD davate. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

+1 kač

Profile picture for user Blanca

Blanca

5 dnů 9 hodin zpět
Trvalý odkaz

+1 kač

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Komentujúci by mathej

To bych mohla říct úplně…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

5 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

To bych mohla říct úplně totéž o těch, co to téma obhajují. 

Vlastně mě víc než to téma začalo štvát, jak někteří přispěvatelé mají potřebu dělat z těch, kdo mají (dle mého) oprávněný problém s pojetím tématu blbce a nevděčníky, že neocení takový dokonalý vtip, a taky mi dost vadí, jak mají tito lidé tendenci vysvětlovat pořád dokola něco, o čem se tady vůbec nikdo nehádá, přesněji řečeno to, že "bonus má být výzva." Snape není výzva, Snape je porušení pravidel. Jo, někomu se to téma líbí a někomu ne, to se stává, ale myslím si, že je úplně zbytečné psát pasivně agresivní komentáře na téma "ach jo, lidi zase neocenili, kolik práce do toho organizátorky dávají." O tomhle ta diskuze vůbec není a většina argumentů, co tady ohledně toho padla, je strawman. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Komentujúci by mathej

Bylo to blbě zadané, moc…

Profile picture for user Elluška

Elluška

5 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Bylo to blbě zadané, moc meta, ne každej zná interní vtipy, někdo má rád HP i před kontroverzi, neshodnem se, mně taky Snape nepřijde vtipnej, ale za ten flame to nestálo. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to To bych mohla říct úplně… by Lejdynka

Potíž je, když hádka nekončí…

Esclarte

5 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Potíž je, když hádka nekončí, protože dokonce i když už už utichá, znovu a zas k tomu musí někdo napsat ještě něco, čím zase někoho vytočí a jede to dál (nemyslím zrovna tebe).

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Bylo to blbě zadané, moc… by Elluška

Původně jsem už nechtěla…

Yoriel

5 dnů zpět
Trvalý odkaz

Původně jsem už nechtěla přilévat olej do ohně, ale když se tady tak moc šermuje porušením pravidel, já v nich (v bodě 1.3) čtu: „Tým Bleskobrku může také vyhlásit bonusový den mimo neděli s vlastními pravidly.“ Ostatně, pravidla třeba explicitně říkají, že téma je uzavřeno ve 23:59 dne, pro který bylo vyhlášeno, nebo že drabble musí mít přesně 100 slov, přestože to jsou také věci, na které bonusy (vždy nebo vzácně) sahají.

A, ale to není moc reakce na tenhle komentář, pokud by šlo o nějakou fandomovou nezávislost a potenciální plevelení fandomu/seriálu, myslím, že třeba dávný povinný crossover s realitou byl v tomhle mnohem striktnější. ( https://www.sosaci.net/index.php/node/12020 )

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to To bych mohla říct úplně… by Lejdynka

+1

Profile picture for user Elluška

Elluška

5 dnů 2 hodiny zpět
Trvalý odkaz

Jo přesně, a nakonec i pár odpůrců si to napsalo. Když se chce, tak to jde. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to Komentujúci by mathej

Mně nešlo o to, že bych to…

Profile picture for user Lejdynka

Lejdynka

4 dny 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

Mně nešlo o to, že bych to psát nechtěla, ale o to, že nechápu, proč tam je ten Snape když ho tam stejně téměř nikdo mít nebude, včetně mě. "Vlastní pravidla," ok, dobře. Asi víc chápu drabble, co bude mít 200 slov, než drabble s omezeným fandomem, čemuž se to vyhýbá od začátku (a taky prostě nesnáším Snapea a obecně už nejsem fanda ani HP, ale to je můj osobní problém). Nejsem fanda konceptu "pojďme porušit pravidla, bude sranda," a "kontroverzí," protože mně osobně to většinou sranda moc nepřijde, ale já to neorganizuju, takže beru. Pořád si ale stojím za tím, že se mi dost nelíbil tón některých částí diskuze. A tímto si to sama pro sebe uzavírám a už tu komentovat nebudu, myslím že bylo řečeno všechno. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit

In reply to +1 by Elluška

Prosíme, využívejte tuto…

Profile picture for user sos

sos

4 dny 23 hodin zpět
Trvalý odkaz

Prosíme, využívejte tuto diskusi nadále už jen k dotazům k fungování bonusu. Domníváme se, že vše podstatné již bylo řečeno a většina argumentů se začíná opakovat. 

  • Pro vkládání komentářů se musíte přihlásit